我都唔否認如果你部機唔係太舊的話的確係 XP 感覺上會快過 Linux 上面o既 GUI (Vista 唔知, 冇用開, 淨係知我用過人地部 Laptop 行 Vista 成日o係 Background 做緊唔知乜o野 , 我用o左一陣佢一路都反應慢 )。
其實 Microsoft 同 Open Source 班 Developer 著眼點唔同, 不過大家都做o左唔同o既取捨去取悅 End User。係咁依比 D 例子: 比如話 Microsoft 為o左 Graphic Performance (實影響個 GUI 反應啦掛) 會將 Graphic Code 放入 Kernel mode 入面行 (第一代 NT 係分開, 俾人話慢 ), 但 Linux / X server 為o左 Portability 最多都係做o左個 Direct Rendering Interface 俾 X Server 行條快路, 但大家都仲係清楚咁分工。又或者 UI 上 Microsoft 會為o左令個 User 感覺快 D, 寫到 D Code 先 Present o左個 UI 出黎先, 然後先o係 Background 慢慢做。又或者 Linux 個 Task Scheduler 方面 (呢個其實 Linux 轉過好多次) 到底點樣分 CPU 時間俾 D Process, 乜o野情況最公平, 但又要照顧某 D 會影響 Interactive response o既 Process 而要俾個 Slice 佢用先。不過講到尾會花多 D 資源o係 Interactive performance 上o既實係 Microsoft, 所以我都唔否認又真係 Smooth D o既。
Linux GUI 方面同以前比真係天淵之別, 但的確仲有好多可以改善o既空間。免費無疑係最大強項, 但可以o係一個公開透明o既環境睇住佢一路進步都幾有趣架  |