回覆 36# 的帖子

Yeah, go go go

不過用 32-bit (i386) 版穩陣 D, 我用 64-bit (amd64) 版已經有o野搵唔到 Driver, 分別係一張 PCI HCF (controllerless) 56k Modem 同個 USB Skype Gateway 不過兩樣o野 Windows XP 64-bit 版都一樣搵唔到 Driver

TOP

回覆 40# 的帖子

我都唔否認如果你部機唔係太舊的話的確係 XP 感覺上會快過 Linux 上面o既 GUI (Vista 唔知, 冇用開, 淨係知我用過人地部 Laptop 行 Vista 成日o係 Background 做緊唔知乜o野 , 我用o左一陣佢一路都反應慢 )。

其實 Microsoft 同 Open Source 班 Developer 著眼點唔同, 不過大家都做o左唔同o既取捨去取悅 End User。係咁依比 D 例子: 比如話 Microsoft 為o左 Graphic Performance (實影響個 GUI 反應啦掛) 會將 Graphic Code 放入 Kernel mode 入面行 (第一代 NT 係分開, 俾人話慢 ), 但 Linux / X server 為o左 Portability 最多都係做o左個 Direct Rendering Interface 俾 X Server 行條快路, 但大家都仲係清楚咁分工。又或者 UI 上 Microsoft 會為o左令個 User 感覺快 D, 寫到 D Code 先 Present o左個 UI 出黎先, 然後先o係 Background 慢慢做。又或者 Linux 個 Task Scheduler 方面 (呢個其實 Linux 轉過好多次) 到底點樣分 CPU 時間俾 D Process, 乜o野情況最公平, 但又要照顧某 D 會影響 Interactive response o既 Process 而要俾個 Slice 佢用先。不過講到尾會花多 D 資源o係 Interactive performance 上o既實係 Microsoft, 所以我都唔否認又真係 Smooth D o既。

Linux GUI 方面同以前比真係天淵之別, 但的確仲有好多可以改善o既空間。免費無疑係最大強項, 但可以o係一個公開透明o既環境睇住佢一路進步都幾有趣架

TOP

好多唔識用(唔用COMMAND)個D人成日話佢廢,垃圾。
其實我覺得佢幾好,幾簡單!
但係佢D MSN唔太好用...如果可以支援多D野就好..
順帶一問..我呢加用緊VISTA..可唔可以裝UBUNTU雙系統咁?同埋點裝先可以雙系統?

TOP

回覆 43# 的帖子

如果純粹想玩吓, 唔想改動 Partition 可以就咁o係 Windows 入面放隻 Ubuntu CD 入去, 佢會 Autorun 隻 Installer 幫你o係你套 Windows 入面裝套 Ubuntu。

TOP

回覆 44# 的帖子

i install jor la,using now...

[ 本帖最後由 szechung 於 2008-11-12 22:56 編輯 ]

TOP

要o係英文版都自動 Load scim:
cd /etc/X11/xinit/xinput.d
sudo ln -s zh_HK en_HK
再 Restart 個 X Server
佢以後就會o係 en_HK (香港英文介面) 都會自動 load 埋個 scim


I had try this, but not work,
the language i installed is en_US but not en_HK
so what i do is link en_US to zh_HK

依家打倒中文了
但仲有個問題,
例如我想起倉3 度打英文, 我按住個SHIFT 制來打,
但佢會出D 大階字比我, 如果我按左CAPS 先開始打,
佢又會出返中文
想問下點先可以起倉3 入面打細階的英文字?

TOP

回覆 46# 的帖子

Yeah, 個 start up script 會嘗試用你個 locale 名黎 call 相應o既 xinput.d script 。 所以如果唔係用緊 en_HK 應該要改成 link 去你用緊個 locale

我自己用係一路用 Ctrl-Space 黎 toggle scim 係咪開住咋 (我連 Windows 打中文都係咁用), 按一次 Ctrl-Space 打中文, 要打英文又再按 Ctrl-Space 咁囉。

TOP

如果用atom1.6ghz+2gb ram+640gb黎行ubuntu得唔得?速度ok嗎?
driver方面又得唔得???
貪linux唔洗$$咁,,,又可以同windows一樣咁做野,GUI
7x24咁BT,做HTPC都抵

TOP

回覆 47# 的帖子

IC, Thanks.

另外想問多樣野, 個m player 點可以full screen 睇video?
我試過右click 揀full screen, 但係佢冇放大個畫面,
只係full screen + 原本size 的video.....

TOP

ubuntu幾好用,唔錯,我都整左隻ubuntu+winpe usb版

TOP