e14 正一銀吊公司嚟, 早早學人收order,
又唔警告話未有奶腎, 淨係話遲少少出貨, 又係官網到寫明幾多千幾多千件貨係大倉"In stock", 結果等完又等, 等完又等, 廿日後email過嚟話要補資料(個人資料/ 全名等) , 我問返佢:「你而家先黎問我拎資料, 咁件貨係邊?(英文對答)」 佢夠膽死話仲係外國!
錢又識收, order又識接, 野又唔做, 人地其他公司, 間間都係有貨就有貨, 冇貨就唔收order, 得佢一間咁賤呃呃氹氹, 我email車爆佢, 之後取消訂單, 條友仲要串串地嘴, 唔憂做咁款。
永不錄用 |