網絡爬蟲 再 加個小型database, 用pi 夠唔夠力? 定租個vps好?

TOP

個人都用mysql, 資料放在外接的USB HD上, 但每個人使用唔同, 很難話接唔接受到.
自己setup嚟試吓咪清楚囉.

TOP

網絡爬蟲 再 加個小型database, 用pi 夠唔夠力? 定租個vps好?
newwai130 發表於 2018-4-4 17:01



    1G SSD VPS而家OVH做緊優惠, 新加坡機一年先USD$27,  如果你爬嘅網唔係一定要香港甚至係亞洲做, 就唔爭在租遠啲去OVH加拿大甚至歐洲, 性能再差都好過你搵張SD card行database

TOP

17-apr-2018 update.

打咗去e14, CS話pi 3b+,  仍未出到"奶臣",
即係未出得貨住.

TOP

回覆 31# newwai130


    小型指 小到點

TOP

回覆 34# dds


    早知一早訂水貨⋯⋯睇下有冇得退先

TOP

回覆 36# mateddy

唔係太急用,等下無所謂,

返正到咗手都未有時間玩.

TOP

Argon40掛單前我已經晌 shop.pimoroni.com 度買。郵(運)費用貴d個隻寄香港掛號先係8磅(平的5磅,未試過)(視乎重量,試過有次買多幾樣野收10磅)。幾次訂貨後都係一星期內收貨。
Argon40運費係段貨品而唔係段單收。你買一件3B+收四十,加多兩件accessory就四十成三即係百二。係呀,當你傻架。

TOP

e14 正一銀吊公司嚟, 早早學人收order,
又唔警告話未有奶腎, 淨係話遲少少出貨, 又係官網到寫明幾多千幾多千件貨係大倉"In stock", 結果等完又等, 等完又等, 廿日後email過嚟話要補資料(個人資料/ 全名等) , 我問返佢:「你而家先黎問我拎資料, 咁件貨係邊?(英文對答)」 佢夠膽死話仲係外國!
錢又識收, order又識接, 野又唔做, 人地其他公司, 間間都係有貨就有貨, 冇貨就唔收order, 得佢一間咁賤呃呃氹氹, 我email車爆佢, 之後取消訂單, 條友仲要串串地嘴, 唔憂做咁款。

永不錄用

TOP

e14 正一銀吊公司嚟, 早早學人收order,
又唔警告話未有奶腎, 淨係話遲少少出貨, 又係官網到寫明幾多千幾多 ...
tempuser01 發表於 2018-5-8 15:27



I ordered on Mar 29 and still not even an email from them.
I bought an Intel NUC so dont care if it cancel the order.

TOP