本帖最後由 pbodq 於 2023-9-4 19:59 編輯
就算比你Intel SGX繼續行落去都無用
Dobly由始至終都無授權過給任何Intel晶片
你拎著粒Intel SGX只能睇到暗色的DV, 但你可以說叫免強睇到
VLC只係open source左java個實際碟meun, 其實佢個v3.0 java library係從實體機提取出來 (java野好open), Linux裝個runtime就得
搞完menu, 就到data stream DRM層面解碼, 呢個係Intel SGX果堆野做
再落去就係codec色彩解碼問題, 被你打通上面兩層都無用, 呢層最關鍵, 打唔通的話都係無用。這點注意, 藍光碟的DV晶片授權跟串流DV晶片授權係兩個唔同類別的授權方案, 拎著個potplayer係Windows去播Netflix DV, 果種授權色彩跟實體碟DV有d唔同, bit質數亦唔同, 你係無辦法用果種晶片搭potplayer全域解到, 更不用諗Linux
你可以反駁, 唔係所有4K碟都行DV, 或者說DV版的 4K必定平行HDR10/Pro 色彩, 或者2k碟完全唔用DV/HDR, 咁就可以免去呢層的解碼版權問題, 但這個體驗感覺就劣質左.....
關於解讀實體碟DV的問題, 早幾年外國有破解小組Dxxx re-enginnering整緊, 但斷斷續續少進度, 走左去搞其他project, 一來唔合法, 二來無利益 , 三來難度高, 搞黎做乜?
Samsung其實好醒 ,一早拒絕加入Sony同Dolby的聯盟, 純推HDR10/Pro, 全免費開源, 只要係呢種實體4k藍光碟, 話之你Windows還是Linux, 在頂層係完全無解碼難度
但十套片只有一套肯出純HDR10, 其他9套一定會夾左DV codec入去, 搞到你個心唔上唔落, 總係唔完美
所以都係乖乖買碟機吧 |