內建簡單防火牆,簡單到傻瓜式
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

裝埋 ANBOX,但發覺同 DEEPIN 果件運行 ANDROID 有分別,果件 ARCHON 唔需要先進入模擬器,呢個要,又有得研究,主要希望做到同 DEEPIN 差唔多兼容效果,因為 DEEPIN 係強國野,始終難令人安心使用
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 bongbong3481 於 2019-1-18 08:08 編輯
可以咩?但咁整 ISO 可能過唔到 UEFI,有冇教學教 VDI TO ISO WITH UEFI?
chue 發表於 2019-1-17 23:32


Uefi 環境未試過,我試過將實體ubuntu用 dd 整iso,係 vm 再用dd 還原在vm 入邊的partition,  可以boot。   調轉,vm 入邊的ubuntu 用dd 整的iso ,  再dd 還原去實體harddisk 都得(vdi 轉iso 吾識,我只用dd 整iso)。 其實可以搵支手指試,將ubuntu 安裝系手指(吾系裝機果重種,真是將系統放入手指),然後用dd 將手指整iso,  放入vm 試。  再將vm 系統dd 整的iso, 還原去手指,要將手指整成可boot 機,但我未試過,因為我用hard disk 試。

當時因為手指沒咩位,吾識點用vm 讀取手指,我用google drive作臨時介面,因為網速快

從理論上,只要kernel 認到體件,就boot 到,我之前換主機,都是將舊harddisk 換入新機,個ubuntu 直入,吾似window 咁重裝,好方便。你講的vdi轉iso,我覺得可能得,但未試過,感覺成功率未必比用dd 整ido 高。

(Vm 去實體,實體去vm,  原理等於換主機,kernel認到硬件就boot 到)

TOP

回覆  chue


    其實可以用vm 裝黎玩下,玩到咁上下dd整番個iso 出黎,放入實體,可以諗諗 ...
bongbong3481 發表於 2019-1-17 22:50


唔使諗
windows一定要boot drive writable先肯boot, 否則BSOD
Windows PE都要load image入ram, create ram disk先做到野

TOP

唔使諗
windows一定要boot drive writable先肯boot, 否則BSOD
Windows PE都要load image入ram, create ra ...
KinChungE 發表於 2019-1-18 09:47


Linux 成功率比較高,widow 未試過得

TOP

Linux 成功率比較高,widow 未試過得
bongbong3481 發表於 2019-1-18 12:19


linux係本身可以用read only方式boot機
好多router都係咁做, firmware partition read only
最多某D directory要write野既就mount ramdisk
windows唔得

TOP

回覆 1# bbsen

你用開的嘢linux 全部有替代品, 甚至係原生的.
offce 有libre office, wps office, free office幾個選擇, 唔係重度使用或100%相容ms office, 基本上無問題.
chrome, vlc 好耐已經有linux版本, pdf viewer大把選擇, photoshop可以用gimp. 其他軟件更多選擇.

推薦ubuntu mate, ubuntu 對硬件支援應該最好, mate介面類似ms windows, 裝完大部份常用軟件已經有齊.
你可以整隻usb live手指試試先, 直接用隻手指boot機, 喺手指裡面行ubuntu, 唔會郁到你原本的OS, 2GB應該夠做. 咁樣可以試到你部laptop有無driver問題, 又可試下操作.如果唔係最新的laptop, 基本上無咩問題.

TOP

回覆 27# sparrow

感謝回答!
drivers係最大問題

TOP

回覆  bbsen

你用開的嘢linux 全部有替代品, 甚至係原生的.
offce 有libre office, wps office, free of ...
sparrow 發表於 2019-1-18 13:33

如果郵箱是Office 365,最好用Outlook,雖然其他客戶端可接收Office 365 email,但始終功能受限和必須要採用imap4或pop3。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 29# daemongmong

原來仲有D咁的嘢? , LINUX底下的客戶端通常係thunderbird. 不過outlook又真係好好用. office軟件真係MS的殺手鐧, 暫時無替代品可望其項背, 呢個都係離不開ms windows的其中一個原因.

TOP