回覆 239# Kin_2012


原来如此!推介icon個網站係咁教,仲要用git command, 要裝git 擺入themes or icon folders先得...

TOP

個人鍾意XFCE

TOP

回覆 242# Jackywongkk

鹹魚青菜 各有所愛 自由選擇

XFCE 偏向簡單,省資源,對於用係舊機係有幫助。

不過今時今日以 HKEPC 文書機的標準其實用咩桌面環境都無咩影響, 對於用開 Window  介面的轉過來的新手建議用 KDE Plasma, 一來似Window又靚, 二來配套功能多,三來可設定的選項多。

TOP

請問樓主用邊個 distro?  指教下, 等小弟走少啲路丫

TOP

回覆 244# it_jobs

Kubuntu 18.04

TOP

回覆  it_jobs

Kubuntu 18.04
Kin_2012 發表於 2019-5-2 18:48



TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

大陸相信只能用實名制強國電郵

TOP

用開ubuntu但試左manjaro 返唔到轉頭..

TOP

約5-6年前裝過Linux,當時覺得幾特別。玩左一排,都係要用番Win。用左咁多年Win,啲setting係邊到揾基本都攪得掂,Linux無乜事都ok,有事就煩小小。

不過最主要都係兩樣野要用番Win

1. Office,無MS Office真係差d,個Word同PPTX走小小位就係嗰小小,無計。

2. 打機無咁方便,好多game無Linux版。

不過Linux其實都係好左好多。我嘅睇法係可以give it a try,值唔值得花時間真係見仁見智。尤其係電話普及後,好多人屋企連電腦都無,上網睇片係用手機同tab。對好多人電腦主要係用黎for久不久要用office,好難叫人裝Linux。如果裝VM解決,佢地好多會選擇直接裝Win好過。

via HKEPC Reader for Android

TOP