電腦播BD 都係麻煩,不管是WINDOWS 定LINUX

都係買隻PLAYER 慳水慳力
s84292 發表於 2025-11-27 16:08


根本就係,HTPC 已廢左好多年。

最簡單係用 Media Player,我都已經講左 n年,不過總有人唔怕麻煩喜歡艱難。

TOP

因為 SGX 問題, 不論 Linux 定 Bug10/11,  正常都係無辦法可以正常播放有保護的 UHD-BD.

至於 有保護 ...
Kin_2012 發表於 2025-11-26 20:13



    所以就算KODI話可以播其實都係唔得嘅?

TOP

電腦播BD 都係麻煩,不管是WINDOWS 定LINUX

都係買隻PLAYER 慳水慳力
s84292 發表於 2025-11-27 16:08



    我都有部sony藍光機,而且都知linux播藍光唔係咁好搞,
不過見到kodi又話播到咪又試試囉。
我有部腦專門放係影音器材一起,
咁有時用開嚟,都想可以播嘅話都搞下咁啫。

TOP

本帖最後由 pipikeung 於 2025-11-28 11:45 編輯

只是路過,多口「搭吓嗲」﹗
Kodi是一個已有多年的網絡播放器,可在不同作業平台上工作。
在Linux Mint中安裝KODI的步驟﹕
用「終端機」安裝﹕
sudo apt update
安裝「software-properites-common」以確保能加入 Kodi PPAs
sudo apt install software-properities-common
sudo add-apt-repository -y ppa:team-xbmc/ppa
更新軟件
sudo apt update
安裝Kodi
sudo apt install kodi

KODI的介面是「英文」,所以要正確顯示「繁體中文」便要進行設定﹕

更改字型設定
Setting > Appreance > Skin
選擇 Fonts 選「Arial based」
以後便能顯示正確的「繁體中文」。


個人主要是用「KODI」連上「NAS」或網絡不同伺服器來播放在「伺服器」(NFS、SMB、NAS)內的多媒體內容。
(如相集、視訊檔及音樂(mp3 flac) 等。設定十分方便只是直觀加上「正確多媒體檔路徑便何」。
當然還可以加上不同的「第三方」外掛程式,如天氣報告...等等

以下展示連入NFS 播放「相集」、「音樂」、「第三方外掛視訊」及天氣報告,其實同一般多媒體播放器(VLC Mplayer)差不多。

相集



音樂



外掛視訊



天氣


KODI是沒有含「藍光」視訊解碼的授權,所以不能播「藍光光碟」,但可以將藍光光碟翻錄並儲存成MKV或ISO格式。
即是要先用如「MakeMKV」軟件將藍光光碟變成MKV格式並放在資料庫(如網絡伺服器NFS NAS SMB)中,再讀取伺服器來播放,一言敝之﹕「不方便」。KODI只是「集中」方便處理播放網絡上的多媒體及資訊,實切同一般多媒體播放器差不多。

TOP

 所以就算KODI話可以播其實都係唔得嘅?
finfin 發表於 2025-11-27 20:15



配合有授權的  Media Player,  kodi 可以播到 BD。

TOP

若果你鍾情使用KODI來直接播放「藍光光碟」,方法是將KODI的預載播放器改為「vlc」

01 首先當然是要安裝Vlc及藍光播放所要的軟件﹕
sudo apt install vlc libbluray2 libaacs0 libbdplus0

02 在 ~/.kodi/userdata下,創建playercorefactory.xml檔來指定Kodi使用「vlc」作為預設播放器。
playercorefactory.xml內容如下﹕
<playercorefactory>
    <players>
        <player name="VLC" type="ExternalPlayer" audio="false" video="true">
            <filename>/usr/bin/vlc</filename>
            <args>--fullscreen "{1}"</args>
            <hidexbox>false</hidexbox>
        </player>
    </players>
    <rules action="prepend">
    <rule filetypes="mkv|mp4|avi|m4v" player="VLC"/>
    </rules>
</playercorefactory>

03 儲存及關閉檔案

04 重啟Kodi,便會使用vlc來播放多媒體視訊。
以上設定是「實戰」(實踐)所得,並不是想當然的啊﹗

在「Kodi」中使用「vlc」作播放器的截圖﹕

TOP

回覆 14# pipikeung


    kodi呢個開源media player好奇怪
我用xboxonex 運行kodi播usb硬碟 影片一開始播放時全畫面都是綠色

同埋xbox onex 運行plex是load不到nas的bluray remux

TOP

回覆 10# s84292


    oppo 輸出去madvr envy 在hdr10 only display上做lldv

TOP

因為 SGX 問題, 不論 Linux 定 Bug10/11,  正常都係無辦法可以正常播放有保護的 UHD-BD.

至於 有保護 ...
Kin_2012 發表於 2025-11-26 20:13


但係點解要限制在電腦播放呢?必要在播放機播先得!
電腦播影響啲咩版權?又唔係複製佢。

TOP

根本就係,HTPC 已廢左好多年。

最簡單係用 Media Player,我都已經講左 n年,不過總有人唔怕麻煩喜歡艱 ...
Kin_2012 發表於 2025-11-27 16:38



    Media Player 係指播放機定播放程式呀?

TOP