Kin_2012 當前在線
進階會員
電腦播BD 都係麻煩,不管是WINDOWS 定LINUX 都係買隻PLAYER 慳水慳力 s84292 發表於 2025-11-27 16:08
TOP
finfin 當前離線
因為 SGX 問題, 不論 Linux 定 Bug10/11, 正常都係無辦法可以正常播放有保護的 UHD-BD. 至於 有保護 ... Kin_2012 發表於 2025-11-26 20:13
pipikeung 當前離線
中級會員
所以就算KODI話可以播其實都係唔得嘅? finfin 發表於 2025-11-27 20:15
cdlp 當前離線
根本就係,HTPC 已廢左好多年。 最簡單係用 Media Player,我都已經講左 n年,不過總有人唔怕麻煩喜歡艱 ... Kin_2012 發表於 2025-11-27 16:38