提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

抄考唔啱?

咁人地出 M$ .NET,
o米又有兩班人出黎clone?

一個係 mono, 不過我唔認為佢有任何影響力.

一 ...
albertli2ae 發表於 2016-2-9 12:05

我一路都講緊,FOSS係會做代替品。
呢D唔係抄,唔涉及侵權。
大部份Linux使用者都滿意呢個做法,因為佢地知道有版權,冇可能100%照抄,功能上實有不足。
而家係你唔滿意,係你要100%抄足。
然後你拎返Mono,Libreoffice等唔係100%抄足既不完美代替品去做例子,去證明100%抄足冇問題。
然後你仲要順手又抽一抽呢D project做得唔好。
做咩姐你?配合返自己個邏輯好嗎?

我既問題就好簡單:既然你要做到100%一樣,請問你要點解決mindmanager既版權問題?


另外你拎Mono黎講真係搞笑。
Microsoft自己都support既project,Unity都用緊既project,你認為冇任何影響力。
我諗你係自己FF,覺得要做到好似Windows咁市佔率90%先叫有影響力。
然後你發現FOSS做唔到,就開始發爛咋,話FOSS廢,你唔會用,etc。
我只能講,好行夾唔送,既然你咁唔想用,就唔該唔好再出post。
FOSS唔同商業世界,從來冇「顧客就是上帝」,自己玻璃心就唔該行遠D。

via HKEPC Reader for Android

TOP

得架啦,都係做 PROJECT,太複雜反而可能有安全漏洞

TOP

呢類po又出現,首先Linux咩咩咩又話比MS迫害....,跟住就會話被中共點點點最後就係被Bam,之後再開新account再loop又loop

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

做咩啫你, 不如用 windows 啦你.

TOP

回覆 16# albertli2ae
不如你用windows, 若怕比人Copy你的文件,
可找一些Encryption Tools 做,

Linux 好多野好open, 由於大多是免費, 所以未必有commerial噤好,
而Linux強項不是Desktop Application.嗎??

TOP

回覆 16# albertli2ae
我從來都唔覺得Open Source軟件係人地施捨
人地有個軟件寫左出黎同你分享,一齊開發改善
你最好搞清楚施捨同分享既分別

其實你講到咁你仲咩仲諗住用Open Source軟件,好好地比錢人搵咪唔使咁煩囉

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP