LINUX DISTRO 多其實係優點而唔係缺點,因為有競爭先會有進步,而家最熱既係 ANDROID 而唔係以上所說,而隨着 ...
chue 發表於 2019-3-20 12:00


競爭有進步係優點
花多眼亂係缺點

呢個亦係點解Apple / Microsoft D機賣咁貴都咁多人買既原因
因為用家未必想花時間去揀

TOP

本帖最後由 daemongmong 於 2019-3-20 13:17 編輯
以 Flatpak 為例現已支援21個 Linux Distro,  什麼是 "主流" ?
什麼 "冷門distro"  ?
什麼 “或會出現 ...
Kin_2012 發表於 2019-3-20 12:40

Linux distro有幾個主要派別:CentOS/RHEL、Fedora、openSUSE、Debian、Ubuntu、Arch Linux、Gentoo、Slackware,只有前幾個算是主流,Gentoo和Slackware不算,在主要派別外,如Slitaz等等是冷門的distro。

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 Kin_2012 於 2019-3-20 15:42 編輯
Linux distro有幾個主要派別:CentOS/RHEL、Fedora、openSUSE、Debian、Ubuntu、Arch Linux、Gentoo、Sla ...
daemongmong 發表於 2019-3-20 13:15


你說的主要派別,什至你口中不是主流的派別, FLATPAK 都有支援, 還不足夠麼?

先不說 Slitaz 是否真的 AppImage / Flatpak / Snap 都不支援, 是否真的有不相容問題, 你找一個冷門的 Slitaz 來說有什麼意義? 真的不支援又如何?

不要只說 Linux , 世界上有系統兼容所有軟件嗎?
就像很多有用的藥物都不會所有人適用, 那又如何? 總不會因為有少數個別人仕不適用而說推出藥物困難吧..


這樣的回覆真的沒養份,以偏概全,  總按著誤導的方向進行。

TOP

是 "注音輸入法" 麼?
Kin_2012 發表於 2019-3-20 11:03



    筆畫
mac 機內置了 or G6IME
win 機就用G6IME
http://www.miniapps.hk/g6code/download_android_tc.html

一丨丿丶フ

TOP

想問下有冇FTP server 有GUI 介面?
D user 唔識用command

TOP

回覆 155# kirafung

user 自己用 FTP server ?

你想問 ftp client?

TOP

回覆  kirafung

user 自己用 FTP server ?

你想問 ftp client?
Kin_2012 發表於 2019-3-20 15:30



    server. 佢地想自己manage D user, send 返D 大file 俾客咁

TOP

回覆 157# kirafung

可以試下  FileZilla

不過你公司似乎無 IT security policy.....小心出事

TOP

回覆  kirafung

可以試下  FileZilla

不過你公司似乎無 IT security policy.....小心出事 ...
Kin_2012 發表於 2019-3-20 16:32



    分開network, 果度唔理

TOP

想問下有冇FTP server 有GUI 介面?
D user 唔識用command
kirafung 發表於 2019-3-20 15:12


會唔會考慮用Webmin

TOP