我唔問都唔知道有KDE呢樣野
GNOME叫做簡單易用,有親切感
不過真係單調, 個Gnome軟體中心 ...
fung_peace 發表於 2019-3-19 12:05



    有時要 GNOME,佢個磁碟工具救死手指死 SD 好駛好用,幾近無敵,咁當然都會有小數"老頑固"可能真係死左救唔返,但如果佢都救唔到就暫時冇邊個救得到了

TOP

我想問linux 下有沒  一丨丿丶フ 像手機的輸入發
丶u | フi  | 一j | 丨k | 丿l

TOP

回覆  kirafung




可以去到, 你去左邊道?
Kin_2012 發表於 2019-3-19 15:27


佢死左陣, 呢家ok 返

TOP

不停用一些早已不適用於現在的資訊會誤導別人, 同抹黑又有咩分別!
Kin_2012 發表於 2019-3-20 00:18

現在問題如何解決?不說商業軟體,開源的不同distro需要用不同的安裝程式,Debian類用.deb,Redhat類用.rpm,其他較冷門的格式也不同。

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 fung_peace 於 2019-3-20 09:36 編輯
有時要 GNOME,佢個磁碟工具救死手指死 SD 好駛好用,幾近無敵,咁當然都會有小數"老頑固"可能真係死左 ...
chue 發表於 2019-3-20 00:23


雖然桌面用返Gnome(登出後轉去用Ubuntu模式)
但KDE的程式同設定仲響到, 個Dicovery真係好用好多
另估唔到KDE連計算機、小遊戲呢DAPP都要爭一日長短

TOP

回覆 144# daemongmong

如果你無更新資訊的能力,沒有核實自已資訊對錯的能力, 請不要再用過時資訊會誤導別人。

對於從來只有負面,沒建設性,沒準確性,半點養份也沒有的回覆,沒有人感興趣。

讚美 Windows 抹黑 Linux 也許是你的核心思想,不過總不能無的放矢。

TOP

我想問linux 下有沒  一丨丿丶フ 像手機的輸入發
丶u | フi  | 一j | 丨k | 丿l
shal 發表於 2019-3-20 08:50


是 "注音輸入法" 麼?

TOP

回覆  daemongmong

如果你無更新資訊的能力,沒有核實自已資訊對錯的能力, 請不要再用過時資訊會誤導別 ...
Kin_2012 發表於 2019-3-20 11:01

我沒有對Linux持負面看法。

話說正題,你大概指的是Snap和Flatpak吧,仍然不是主流,更何況snap程式在較冷門distro或會出現相容問題。

via HKEPC Reader for Android

TOP

LINUX DISTRO 多其實係優點而唔係缺點,因為有競爭先會有進步,而家最熱既係 ANDROID 而唔係以上所說,而隨着深度系統的出現,未來將有變,因為總不能各大小 DISTRO 就咁眼望望睇住呢隻強國野因為三修接近完美而咩都唔做任佢坐大既,而未來我會先嘗試以新裝 WATTOS 照辧煮碗咁裝同樣基於 DEBIAN 核心個深度安裝幾套軟件後睇能否做到同一效果,不過應該唔係黎緊幾日,因為要睇波,開波前想爭取時間訓一輪.打完都訓

TOP

本帖最後由 Kin_2012 於 2019-3-20 12:42 編輯
你大概指的是Snap和Flatpak吧,仍然不是主流,更何況snap程式在較冷門distro或會出現相容問題。
daemongmong 發表於 2019-3-20 11:25


以 Flatpak 為例現已支援21個 Linux Distro,  什麼是 "主流" ?
什麼 "冷門distro"  ?
什麼 “或會出現相容問題” ?

根據你的邏輯,  一些冷門的程式在 Win10 上或會發生極嚴重問題, 讓使用者有所損失.

這種沒建設性,沒準確性,半點養份也沒有的回覆,沒有人感興趣。
讚美 Windows 抹黑 Linux 也許是你的核心思想,不過總不能無的放矢。

TOP