本帖最後由 Kin_2012 於 2019-3-19 23:15 編輯
回覆 135# wiz123
DOS 令我諗起 MSDOS 同 PCDOS, 仲有少少懷念以前的BBS ~
NORTON COMMANDER 真係唔講都唔記得, 後來 Window 就用 Total Commander, 近幾年為 Linux Desktop 做準備就用 Double Commander
其實想轉會 Linux Desktop 的朋友真係可以係Window 用多d 有Linux版 的軟件, 慢慢慣左, 轉都快上手 |