回覆 128# kirafung


https://www.xigmanas.com/

可以去到, 你去左邊道?

TOP

回覆 129# fung_peace

可以安裝係現有 ubuntu 上,到時會有 gnome 同 KDE 兩套 desktop 比你選擇, 不過我就直接安預先配置好KDE 的 ubuntu 即係 kubuntu~

https://kubuntu.org/getkubuntu/

TOP

我唔問都唔知道有KDE呢樣野
GNOME叫做簡單易用,有親切感
不過真係單調, 個Gnome軟體中心 ...
fung_peace 發表於 2019-3-19 12:05


唔同 desktop 各有好處, 各有支持者, 用自己喜歡的就好。
至於"軟體中心" 其實好閒, 你用 windows 果時都無所謂 "軟體中心"

TOP

回覆  fung_peace

可以安裝係現有 ubuntu 上,到時會有 gnome 同 KDE 兩套 desktop 比你選擇, 不過我就 ...
Kin_2012 發表於 2019-3-19 15:32


試用左kubuntu
都係Gnome比較熟悉同易上手D
呢個係一般人角度

TOP

試用左kubuntu
都係Gnome比較熟悉同易上手D
呢個係一般人角度
fung_peace 發表於 2019-3-19 20:42


如果由DOS年代開始用電腦果批人, 用左KDE會有終於番左黎的感覺
重有以前必用超好用的NORTON COMMANDER
Linux有Midnight commander, windows要用老鼠係個GUI禁來禁去相比就好低效率了

TOP

本帖最後由 Kin_2012 於 2019-3-19 23:15 編輯

回覆 135# wiz123

DOS 令我諗起 MSDOS  同 PCDOS,  仲有少少懷念以前的BBS ~

NORTON COMMANDER 真係唔講都唔記得, 後來 Window 就用 Total Commander, 近幾年為 Linux Desktop 做準備就用 Double Commander

其實想轉會 Linux Desktop 的朋友真係可以係Window 用多d 有Linux版 的軟件, 慢慢慣左, 轉都快上手

TOP

試用左kubuntu
都係Gnome比較熟悉同易上手D
呢個係一般人角度
fung_peace 發表於 2019-3-19 20:42


用自己喜歡的就好

TOP

回覆  wiz123

DOS 令我諗起 MSDOS  同 PCDOS,  仲有少少懷念以前的BBS ~

NORTON COMMANDER 真係唔講都唔 ...
Kin_2012 發表於 2019-3-19 23:13

如果軟體是開源,推出Linux版並不困難,在冷門Linux distro可自行編譯軟體,然後靠軟體附帶的測試程式測試軟體,但如果軟體是商業性,最令人困擾的是Linux distro眾多,相容性、測試和支援等等是軟體商一大惡夢。

TOP

最令人困擾的是Linux distro眾多,相容性、測試和支援等等是軟體商一大惡夢。
daemongmong 發表於 2019-3-19 23:30


不停用一些早已不適用於現在的資訊會誤導別人, 同抹黑又有咩分別!

TOP

我呢家(18.10)的版本可唔可以安裝KDE?
跟大家學先會發現Linux真正的樂趣 ...
fung_peace 發表於 2019-3-19 11:46



    可以,叫 KUBUNTU

TOP