更新左少少感受同體會係第一版, 希望幫到新來者

TOP

5> 有部份程式已經可以唔使安裝,Download 落黎已經用得, 多數都係用 AppImage / Snapd 的形式, 真係幾方便, 好似 Digikam

FLATPAK?有冇詳情?同埋有興趣想知現時有咩可就咁 RUN 黎用

TOP

8> 內地網銀暫時唔支援 Linux, 所以都要用番 VM 左的  Win7 黎開, 香港同外國的網頁就無黎個問題。

習大會下令要政治正確支持所謂"自主研發",減少老美 WINDOWS 既依賴

TOP

回覆 102# chue

Cross Linux Platform App 技術有三種, 有 AppImage , Sanp 同 FLATPAK.

App 有唔少用黎個形式發佈,google 下有唔少

Digikam 就係其中一個, 即 download 即用

TOP

回覆 103# chue

所以係 "暫時"

TOP

本帖最後由 wiz123 於 2019-3-18 10:20 編輯
8> 內地網銀暫時唔支援 Linux, 所以都要用番 VM 左的  Win7 黎開, 香港同外國的網頁就無黎個問題。

習大 ...
chue 發表於 2019-3-18 01:32


除左內地網銀,連淘寶旺旺QQ基本上所有中國有用電腦的人都有用, 都一定要裝WIN7 VM黎用
我都插左好多年, 到而家都係一D聲氣都冇!
之前有大陸網友真係自主研發QQ LINUX版, 官方自已就出左一個版本打殘左佢, 跟住兩邊都冇再出, 網上WIKI資料, 果班舉手機器研究下真係知唔知自己做緊乜同用緊乜

TOP

本帖最後由 chue 於 2019-3-18 08:03 編輯

等睇習大整頓馬化騰

不過 QQ,WECHAT 呢D 強國野無論佢用咩 OS 都唔會用架啦

TOP

除左內地網銀,連淘寶旺旺QQ基本上所有中國有用電腦的人都有用, 都一定要裝WIN7 VM黎用
我都插左好 ...
wiz123 發表於 2019-3-18 06:05


等習大出手啦, 國策講明鼓勵自主研發, 減少對外國依賴, 支援 Linux 係遲早的事。
有心可以去國內"論政版" 發表下意見

另外旺旺 / QQ 都有手機版, 搵部舊手機安就可以~

TOP

唔好呀,而家修改緊引渡法,去果邊厚多士隨時一陣比人要求引渡上上便受死啦

TOP

唔好呀,而家修改緊引渡法,去果邊厚多士隨時一陣比人要求引渡上上便受死啦 ...
chue 發表於 2019-3-18 10:29


政治係好多人用黎豆爭的工具, 有幾多個真係會為左大家好, 如果有好事做左出黎都只係副作用,
邊個想豆淘寶同馬化X可以有位入, 順便益埋我地D小市民, 唔使再受WINDOWS之苦

TOP