kwliu 當前離線
進階會員
回覆 mo9394 搵人驗啦,一定要搵人驗呀,唔好慳唔好怕麻煩,睇一轉再同車主講:過兩日我搵專業人士 ... ChingTszHong 發表於 2021-8-20 15:45
TOP
mo9394 當前離線
特級會員
有得十年以上睇漆面同膠邊都估到。 kwliu 發表於 2021-8-20 16:17
ChingTszHong 當前離線
Banned
最慘係舊年單野剛剛收錢,到個尾俾人撞左,上果單唔肯私了,告入完cd,最後公証行追,我輸公証收費,前後九 ... ckkong97 發表於 2021-8-20 15:50
回覆 kwliu 所以驗車就可以探埋油厚唔厚。 ChingTszHong 發表於 2021-8-20 16:20
kennyleunghk 當前離線
ckkong97 當前離線
間呎II 號
成月咪快囉,我追康文署等咗八個月。 kwliu 發表於 2021-8-20 16:21
我上架十七年車自問保養得幾好. 另外我見我停車場好多頭文字D 年代的JDM, 都保養得好好. ... mo9394 發表於 2021-8-20 16:18
泊露天好難keep得好,日日落車cum? kwliu 發表於 2021-8-20 16:30