回覆  mo9394


    搵人驗啦,一定要搵人驗呀,唔好慳唔好怕麻煩,睇一轉再同車主講:過兩日我搵專業人士 ...
ChingTszHong 發表於 2021-8-20 15:45


有得十年以上睇漆面同膠邊都估到。

TOP

有得十年以上睇漆面同膠邊都估到。
kwliu 發表於 2021-8-20 16:17


我上架十七年車自問保養得幾好. 另外我見我停車場好多頭文字D 年代的JDM, 都保養得好好.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

最慘係舊年單野剛剛收錢,到個尾俾人撞左,上果單唔肯私了,告入完cd,最後公証行追,我輸公証收費,前後九 ...
ckkong97 發表於 2021-8-20 15:50


成月咪快囉,我追康文署等咗八個月。

TOP

回覆  kwliu


    所以驗車就可以探埋油厚唔厚。
ChingTszHong 發表於 2021-8-20 16:20


呢個買幾萬蚊車有 D 無謂.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁睇落架0手i20 都真係幾唔錯
今晚睇睇佢保養成點先, 唯一缺點就係韓國車啫

哩度D師兄真係好幫到手, 萬分感謝

TOP

成月咪快囉,我追康文署等咗八個月。
kwliu 發表於 2021-8-20 16:21

呢次交通部阿sir做倒野,開頭話貴唔賠,最後都係俾
政府,有排攪啦

via HKEPC Reader for Android

TOP

我上架十七年車自問保養得幾好. 另外我見我停車場好多頭文字D 年代的JDM, 都保養得好好. ...
mo9394 發表於 2021-8-20 16:18


泊露天好難keep得好,日日落車cum?

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2021-8-20 16:41 編輯
泊露天好難keep得好,日日落車cum?
kwliu 發表於 2021-8-20 16:30


我室內, 好多年前買左車位, 少用車.

無乜成本, 少用車, 見部車無乜野要打理又繼續平養咁.

最近有需要七人車, 唯有換. 一換一quota 拎去賣仲值錢過賣車, 所以湯車快手搞左就算.  其實架車都真係好健康.

TOP