你講得啱呀,我都好反對每日150個內地人來港, 可惜港府要聽呀爺話冇可能變
其實的確好多方面都 ...
nkc1989hkjc 發表於 2021-2-25 09:28


香港人真係好善忘, 150係邊個攪出來??????

單程證配額由75加至150,是英殖年代的決定。1982年港英政府與內地政府達成協議,每日給予配額150個內地人持單程證來港定居。為了人道立場及家庭團聚,在1995年把配額加大至每日150人,這數字,是當時一班叫泛民的政客成功爭取的。

2002年,時任特首董建華向中央提議削減單程證數目,希望騰出名額轉為吸納內地專才和優才,以減輕社會福利壓力及人口資源錯配,可惜最後在社會反對下無疾而終。

2013 年的孔允明案。大家若非善忘的話,應該記得社署曾在 2004 年提高終援申領門檻,把居港年期由一年增至七年,最終在終審法院在孔允明案中,裁定綜援的七年居港規定違反《基本法》第 36 條。判決過後,當時泛民 21 名立法會議員曾發表聯署聲明,強調「家庭團聚是國際基本人權,並支持維持以家庭團聚為目的的單程証配額」、「不應把他們(新來港人士)視為掠奪香港資源的負累」、「不認同任何排外和分化的言行」。

TOP

大陸新移民佔20%公屋申請


係咪都話新移民, 香港人已經唔識檢討自己
bennylcn 發表於 2021-2-25 08:38



    愈等愈耐, 仲要愈來愈多外來人士, 20%仲唔夠多?
https://topick.hket.com/article/ ... 9%E4%B8%8A%E6%A8%93

香港最慘係有班人支持政府唔洗檢討, 最緊要硬頸呀

TOP

香港人真係好善忘, 150係邊個攪出來??????

單程證配額由75加至150,是英殖年代的決定。1982年港英政府與 ...
bennylcn 發表於 2021-2-25 09:37


泛民話唔好再提呢啲或者南亞人, 佢地及佢地既支持者已經忘記, 所以唔好再提, 總之佢地無錯, 錯係政府.

TOP

泛民話唔好再提呢啲或者南亞人, 佢地及佢地既支持者已經忘記, 所以唔好再提, 總之佢地無錯, 錯係政府. ...
aleck_choi 發表於 2021-2-25 10:12



    邊個話事就邊個錯架啦,定無權無勢可以搞到黎D野?

指責弱者真係華人特質

TOP

大陸新移民佔20%公屋申請


係咪都話新移民, 香港人已經唔識檢討自己
bennylcn 發表於 2021-2-25 08:38



    衰在係租置計劃,本身一間公屋可住4人,自置後,令一班收成期老人的子女遷出再申請公屋,變成兩間屋住4個人。收成期老人及後因升值而二次出售公屋,過冷河幾年,又申請公屋。。。

TOP

本帖最後由 TimCook 於 2021-2-25 10:24 編輯

回覆 81# bennylcn


    好,我最鍾意翻舊帳,我相信10個9個都唔記得咗。呢一篇野,真係要每日post一次。

TOP

泛民話唔好再提呢啲或者南亞人, 佢地及佢地既支持者已經忘記, 所以唔好再提, 總之佢地無錯, 錯係政府. ...
aleck_choi 發表於 2021-2-25 10:12



    人哋只會講一啲對自己有益嘅嘢,冇益嘅唔好再講啦唔該。

TOP

回覆 81# bennylcn

講歷史又點會解決個問題呢?講係無用的。
不過我地想點做都無用啦,政府都係睬你都有味。

anyway,問題唔係完全因為多車,係因為有好多因素同時影響。
我想講既係,啲人成日都有歸因謬誤姐。

TOP

回覆 80# nkc1989hkjc


第4點我真係好難同意....如果係成功既7月之前應該有效果。
到時大家又睇吓幾有效果囉~

有一個例子,西隧貴,如果用你既logic佢應該係任何時間都會好順。
不過事實係到rush hour連西隧都塞喎。加價唔係萬能同無成本的。

TOP

減小車輛加牌費? 加得一二千有作用咩

將牌費x2 d都會揸架啦

TOP