我無記錯的話
日版有款連冷氣都閹埋嘅Note e-power就寫37.2km/L
kanduki 發表於 2020-4-3 12:41


呢度講緊 serena E-Power, 你就講日版閹埋嘅 Note E-Power?

TOP

本帖最後由 6863 於 2020-4-3 15:06 編輯
呢度講緊 serena E-Power, 你就講日版閹埋嘅 Note E-Power?
aleck_choi 發表於 2020-4-3 14:29



    都係一樣果副 1200CC 直3引擎, 一齊講唔得嫁 ?

TOP

香港官方網頁都係些 24.4KM/L, 你邊度睇到 37.2km/L?
aleck_choi 發表於 2020-4-3 12:33



    [url]https://www3.nissan.co.jp/vehicles/new/note/specifications.html[/url]

但以我上次租NOTE E 係九洲行左~1500公里都係~23km/L
同埋我認為渣法係會影響用油程度
要學識盡量唔落BRAKE 要靠佢REGEN BRAKE

TOP

回覆 1# deep5


    日本揸過, 好力又省油.
買喇

TOP

回覆 35# victor_pc


    唔好聽佢亂吹...

TOP

[/url]

但以我上次租NOTE E 係九洲行左~1500公里都係~23km/L
同埋我認為渣法係會影響用油程度
要學識 ...
鬼(?) 發表於 2020-4-3 15:20

我上年九州note e-power九成時間油門,用盡e-pedal 都係得18.65km/L, 好少超速,最快都係去到120一陣無去到160

via HKEPC Reader for Android

TOP

[/url]
同埋我認為渣法係會影響用油程度

鬼(?) 發表於 2020-4-3 03:20 PM


所以無乜好拗
香港人慣左大腳油大腳逼
我上次揸serena e-power ~1000km 圍返18km/L
樓上直頭有香港車主佐證都可以唔信嘅
D mode S mode都有明顯分別啦

TOP

我上年九州note e-power九成時間油門,用盡e-pedal 都係得18.65km/L, 好少超速,最快都係去到120一陣無去 ...
ckkong97 發表於 2020-4-3 15:30



    可能因為我果陣秋天冇開行部冷氣

TOP

回覆 85# ho002202



網上吹水真係講乜都得

TOP

呢度講緊 serena E-Power, 你就講日版閹埋嘅 Note E-Power?
aleck_choi 發表於 2020-4-3 02:29 PM


https://www2.nissan.co.jp/SP/NOTE/VLP/PDF/note_specsheet.pdf
冷氣(空調)係標準裝備

TOP