aleck_choi 當前離線
進階會員
我無記錯的話 日版有款連冷氣都閹埋嘅Note e-power就寫37.2km/L kanduki 發表於 2020-4-3 12:41
TOP
6863 當前離線
中級會員
呢度講緊 serena E-Power, 你就講日版閹埋嘅 Note E-Power? aleck_choi 發表於 2020-4-3 14:29
鬼(?) 當前離線
回憶這理想不夠理想
香港官方網頁都係些 24.4KM/L, 你邊度睇到 37.2km/L? aleck_choi 發表於 2020-4-3 12:33
ho002202 當前離線
ckkong97 當前離線
間呎II 號
特級會員
[/url] 但以我上次租NOTE E 係九洲行左~1500公里都係~23km/L 同埋我認為渣法係會影響用油程度 要學識 ... 鬼(?) 發表於 2020-4-3 15:20
nelsonlee130 當前離線
[/url] 同埋我認為渣法係會影響用油程度 鬼(?) 發表於 2020-4-3 03:20 PM
我上年九州note e-power九成時間油門,用盡e-pedal 都係得18.65km/L, 好少超速,最快都係去到120一陣無去 ... ckkong97 發表於 2020-4-3 15:30
victor_pc 當前離線
呢度講緊 serena E-Power, 你就講日版閹埋嘅 Note E-Power? aleck_choi 發表於 2020-4-3 02:29 PM