mo9394 當前離線
特級會員
我係講緊點解仲要搵d20年車 你睇返我以前既post 100%叫新牌買新車 有咩報?你仲有趣啦 上個留言人地都 ... jazz2014 發表於 2022-6-17 03:26
TOP
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
進階會員
咦? 我真心想知你點計出黎 200x 年車2萬, 2014年車4萬, 大家揸2年架2014年車會賣返出去會cheap 過20 ... kennyleunghk 發表於 2022-6-14 02:13 AM
有人話識check就無問題喎 我心唸, 而家講緊新手買車......點計都買架車齡新D穩陣D掛..... 下下都要計劏黎 ... kennyleunghk 發表於 2022-6-16 11:16 PM
jazz2014 當前離線
分身account?? 定係佢開頭quota 錯你reply? mo9394 發表於 2022-6-17 09:34
我點知呀 我洗咩分身 好得閒咩 我有我買新車 佢有佢老爺機械車???? 我之前真係好多post 叫p牌唔熟車買 ... jazz2014 發表於 2022-6-18 09:21
kennyleunghk 當前離線
新手買車先要買舊小小 唔怕hi花肉赤 渣熟左多D馬路經驗先換部好 or新車 身邊朋友就係有個例仔 個妹P牌 被 ... lyh1993 發表於 2022-6-18 00:56
真話可能唔岩聽 如果你4雞拎到返黎都2014車 係咩車? 你話日本車0X年又唔抵玩 我有fd拎到2008 E90都兩雞尾 ... lyh1993 發表於 2022-6-18 00:43
咁得意? 買架車借俾人hi花關買新車舊車事? 另外我真心唔知2萬同4萬咁平嘅車怕hi花為乜 anyway, 我女 ... kennyleunghk 發表於 2022-6-18 05:51 PM
係囉, 係咩車? 上架果時車房check車果個師傅都驚奇點解可以咁新淨囉 真話其實啱聽嘅, 前題係講得合 ... kennyleunghk 發表於 2022-6-18 06:00 PM