本帖最後由 mo9394 於 2022-6-17 09:36 編輯
我係講緊點解仲要搵d20年車

你睇返我以前既post 100%叫新牌買新車

有咩報?你仲有趣啦

上個留言人地都 ...
jazz2014 發表於 2022-6-17 03:26


分身account??

定係佢開頭quota 錯你reply?

TOP

本帖最後由 lyh1993 於 2022-6-18 01:03 編輯
咦? 我真心想知你點計出黎
200x 年車2萬, 2014年車4萬, 大家揸2年架2014年車會賣返出去會cheap 過20 ...
kennyleunghk 發表於 2022-6-14 02:13 AM

真話可能唔岩聽 如果你4雞拎到返黎都2014車 係咩車?
你話日本車0X年又唔抵玩 我有fd拎到2008 E90都兩雞尾 另一個fd 拎部2010年 mk6 tsi又係兩雞中
佢地買得呢D車都係預左唔會再有下手 你自已諗我當你搵跌得最快golf tsi 2014 5雞走唔甩 玩兩三年再放都係兩雞 咁你輸幾多 仲要大吉利事衰波箱仲要加雞半唔知整唔整 唔計你整波箱放出去輸兩雞半
你出2009 2010 兩雞 兩雞半拎返黎 玩完一係換quoter 一係湯 都執返幾千一雞 又無煩惱又唔洗約試車
我同班fd係粗咪腳車 就係計過咁玩先抵
早三到年有個fd 7000收部 mazda 323 玩左年幾部車無力 放左12000蚊被個牌佬掛港珠澳
玩完仲升值

TOP

本帖最後由 lyh1993 於 2022-6-18 01:05 編輯
有人話識check就無問題喎
我心唸, 而家講緊新手買車......點計都買架車齡新D穩陣D掛.....
下下都要計劏黎 ...
kennyleunghk 發表於 2022-6-16 11:16 PM

新手買車先要買舊小小 唔怕hi花肉赤 渣熟左多D馬路經驗先換部好 or新車
身邊朋友就係有個例仔 個妹P牌 被佢渣部E仔夠好啦
轉下頭係停車場撞左份頭 咁又幾雞野 不過最緊人無事

另外有個朋友又係 屋企出左部新honda suv  玩左3年最近搵我幫手睇部車
佢自已小渣 細佬拎左去用 部車花曬 有D hi牆hi到入肉 膠沙版幫佢換件算 門有兩隻噴過
真心放出會有好價咩

TOP

分身account??

定係佢開頭quota 錯你reply?
mo9394 發表於 2022-6-17 09:34

我點知呀 我洗咩分身 好得閒咩

我有我買新車 佢有佢老爺機械車????

我之前真係好多post 叫p牌唔熟車買新車係好合理因為又唔熟又起碼唔會咁快壞手,只係一聽到新車就 好似…..唔好啦掛既心態

TOP

我點知呀 我洗咩分身 好得閒咩

我有我買新車 佢有佢老爺機械車????

我之前真係好多post 叫p牌唔熟車買 ...
jazz2014 發表於 2022-6-18 09:21


外人睇, 佢唔係RE 緊你佢RE 緊upatchow, 你自己話彈出黎覺得佢話緊你, 所以問你係upatchow分身, 定係佢第一次QUOTE 錯左你後尾改左

螢幕擷取畫面 2022-06-18 095549.png

TOP

本帖最後由 kennyleunghk 於 2022-6-18 18:02 編輯
新手買車先要買舊小小 唔怕hi花肉赤 渣熟左多D馬路經驗先換部好 or新車
身邊朋友就係有個例仔 個妹P牌 被 ...
lyh1993 發表於 2022-6-18 00:56



    咁得意? 買架車借俾人hi花關買新車舊車事?
另外我真心唔知2萬同4萬咁平嘅車怕hi花為乜
anyway, 我女人買果架4萬14年車, 揸左成年無hi花過囉
我比較好奇點解買車嘅出新發點一定係短期內換車或者一定撞花
新手唔可以鍚車?

TOP

真話可能唔岩聽 如果你4雞拎到返黎都2014車 係咩車?
你話日本車0X年又唔抵玩 我有fd拎到2008 E90都兩雞尾  ...
lyh1993 發表於 2022-6-18 00:43



    係囉, 係咩車? 上架果時車房check車果個師傅都驚奇點解可以咁新淨囉
真話其實啱聽嘅, 前題係講得合理啫
同回應前面位師兄一樣, 如果要計輸幾多, 點解有人會買新車?
anyway, 如果你當2部相差6年嘅車係同樣揸法嘅話, 當我無講

TOP

我係講緊點解仲要搵d20年車

你睇返我以前既post 100%叫新牌買新車

有咩報?你仲有趣啦

上個留言人地都 ...
jazz2014 發表於 2022-6-17 03:26



    師兄, 我個post 完完全全唔係回緊你喎

TOP

咁得意? 買架車借俾人hi花關買新車舊車事?
另外我真心唔知2萬同4萬咁平嘅車怕hi花為乜
anyway, 我女 ...
kennyleunghk 發表於 2022-6-18 05:51 PM

意思係 如果你唔係渣到湯 預左會換車 新牌買舊車練住先真係花左炒左 都唔會太肉赤
到熟左 先換部好D姐
我入D車谷 P牌渣得唔太熟掛 一個月都有兩三個問撞花hi花換野幾錢
是旦啦 新牌可以錫車  大把有錢人都係P牌超跑 P牌 G wagon  Tesla  
我都渣左10年車 渣到10號牌 Touch wood 無hi花過 或許我幸運

TOP

係囉, 係咩車? 上架果時車房check車果個師傅都驚奇點解可以咁新淨囉
真話其實啱聽嘅, 前題係講得合 ...
kennyleunghk 發表於 2022-6-18 06:00 PM

個個人價值觀唔同 一講cp值 一定係嘈交
有D人渣車係去威 平車點得
有D人係方便出入 地盤腳車都無所謂 有錢都拎去其他地方洗唔用係車
姐係有10萬唔一定10萬玩車 可以分佩3萬玩車 3萬玩相機 3萬玩電腦
有D人係養車為興趣 唔介意輸幾錢都有買新車
同樣有人話供車抵可以張d錢去投資 有人玩一炮過抵 唔洗被利息 一樣
咁的確我D朋友全部日日行高速返工 D車真係一個月千尾 2000km 真係腳車

btw 你話收車新淨唔奇 有fd 15000收左部2010 mazda sedan 所有車椅皮無爆 上手仲用布套套住
我D fd同車房都話 收到sunday car 真係講運氣

TOP