其實燈罩哩D係咪有得淘寶?

TOP

其實燈罩哩D係咪有得淘寶?
kennyleunghk 發表於 2021-8-20 16:00


左駕右駕可能唔同.

TOP

其實燈罩哩D係咪有得淘寶?
kennyleunghk 發表於 2021-8-20 16:00

要注意有無右舦版,同埋有D車係要成支換。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實燈罩哩D係咪有得淘寶?
kennyleunghk 發表於 2021-8-20 16:00

大陸有完全一樣就係,大陸版同港版唔同都未必一樣,就算同一款車都係咁話,大陸版個樣唔同parts 都會唔同

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2021-8-20 16:11 編輯
回覆  mo9394


    你講嘅呢啲問題咪就係睇倒囉,睇倒到時候師傅同你講返,你再決定買唔買嘛,有電腦起碼 ...
ChingTszHong 發表於 2021-8-20 16:04


我可以自己消CODE, 消完CODE 睇數字係睇唔出

當然, 有CHECK 好過無CHECK



而到最後我要湯部錢七, 都係同電有關. 我估中控台老化, 所以會令成架車電壓不穏. 十次有一兩次有事. 一般渣車唔覺, 無CODE. 但中控台BOOT 機會整熄個冷氣好煩, 死火機會好細, 但有一次死過. 唔打算整, 所以湯車.  
而嗰一個, 不論去車房/我自己插機睇, 都係無任何ERROR CODE

TOP

左駕右駕可能唔同.
mo9394 發表於 2021-8-20 16:03


一定唔同,個燈影有分別。
有時去淘寶買parts除咗要睇車款大陸有無外,左右軚版有時幾煩,窗控,中央鎖,玻璃升降器。
試過買右邊非司機位玻璃機,同自己司機位玻璃機玩二合一。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  kennyleunghk


    我呢認為呢 手數 > 年份 > 里數,你想像一下一個人住大埔返中環一日都100公里左 ...
ChingTszHong 發表於 2021-8-20 15:31


非常認同,架車正常粗咪事少,最多換啲有限錢耗材,但係高手數就特別驚,唔知係咪架車有暗病唔想整放車,正常一般人換車唔會咁密。

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2021-8-20 16:20 編輯

數字睇, 最好零手, 低咪數. 不過可能代表佢新手, 唔識玩車. 可能係乜都無換過, 幾年無換油死得.

少出車, 唔熟, 都可能會撞花過下.


合理咪數, 合理使用, 車主係肯駛錢的人, 日常要用, 用夠悶就換車, 反而合理.  (對喜歡新車車主計, 好多理論話 3-4 年換車係最好, 價錢都仲收得一半, 使用過程好少壞野)

TOP