焱天龍 當前離線
中級會員
尋晚係長崎ic .. 開9x都係被其他車怒過 導航都好似預人開100+以上... 跟佢行個eta時間都越嚟越長 ... ckmakit 發表於 2019-10-15 22:55
TOP
youhello507 當前離線
進階會員
開百三四先個導航ETA時間越黎越短… 百二先跟得上快線車流 焱天龍 發表於 2019-10-16 02:05
小零 當前離線
PK 一名
Banned to Post
剋星 當前離線
包油!!! 還車不是入番滿嗎? nganshiu 發表於 2019-10-13 01:19
arrychiu 當前離線
個邊D油都唔貴 同租AXIO 混合動力 去6日 去到第5日朝得返3格先入油 揸到第日中午還車都係滿格 就咁 ... 剋星 發表於 2019-10-17 05:42
租過GTR, 幾過癮 小零 發表於 2019-10-17 03:12
好平姐, 條呔咁雞, 炒左有保險都要賠幾十雞 小零 發表於 2019-10-17 16:34
nelsonlee130 當前離線
租過GTR, 幾過癮 小零 發表於 2019-10-17 03:12 AM
唔洗俾入油收據佢睇咩? 一般要求最後入油油站唔可以超過還車點10公里。 ... arrychiu 發表於 2019-10-17 15:52