電車唔係代表環保,而家多左個名詞叫新能源汽車,而唔係叫環保汽車,電池生產過程一樣有好多污染,唯一得著係少左溫室氣體,集中來由發電廠處理。
整體成本,唔見得平,同埋唔可以穿州過省,由香港去北京要充幾多次電? 仲有天氣太凍又用唔到。
所以鋰電車只係過渡產品,豐田條路冇錯,只不過係仲未搞到量產,要向現實低頭,出住鋰電車,保持市場佔有率,希望最終氫車可以量產。

TOP

https://www.hk01.com/%E7%A4%BE%E ... 8%E9%9D%A2%E4%B8%96

Ammonia decompose成hydrogen幾有前景,唔怕hydrogen製造及運輸問題,有得諗下

TOP

到時換電既價錢可能又平左,開頭出hybrid夠話換電貴
但用落爽左個”感覺”其實係好值錢既,冇咁易量化到出黎
樓主都係去試下車吧,試多幾隻牌子,揀部適合自己既就可以
最緊要自己用得開心
都幾多歲了,仲咁care人地點講

TOP

https://xtech.nikkei.com/atcl/nxt/news/18/12039/

開口埋口電解電解 其實只顯得自己一知半解

TOP

電車唔係代表環保,而家多左個名詞叫新能源汽車,而唔係叫環保汽車,電池生產過程一樣有好多污染,唯一得著 ...
ww774 發表於 2022-1-22 11:57

氫能系國策,要成個國家配合先有得做,大六揀咗電車,就用舉國之力去谷,
除非科技有突破,電車已經系世界潮流,投入科研資金亦最大,就算氫車系日本用得,
要衝出世界就更難!

TOP

本帖最後由 Hippo 於 2022-1-24 11:26 編輯
開口埋口電解電解 其實只顯得自己一知半解
nelsonlee130 發表於 2022-1-23 20:04

TOYOTA 都一知半解?
大分県のプラントでは、地熱で発電した電気を使って水を分解する
https://www3.nhk.or.jp/news/html/20210801/k10013173551000.html

TORAY 新發表既只係改良型 Electrolyte Membrane, 仍然係 electrolysis
https://www.toray.com/global/news/details/20210906112831.html

TOP

我知氫生產主要是由化石源料(主要係石油)生產。所以氫只不過係另類化石燃料。依家氫pump price大約係$1.2/km(英國數字),比汽油平比柴油貴,同電$0.2/km差好遠。當然好多prediction話最終可以平過電,但問題係氫其實和汽油一樣,pump price有超過一半係油公司油站運油嘅成本,呢part唔可能大減,依家香港20蚊升有幾多係汽油本身價錢?我估幾蚊左右,其餘十幾蚊係税租和石油公司賺的。電係公共事業,profit有管制,在家叉電你分唔到邊D係車用電邊D係冷氣用,好難打税。所以氫本身價錢跌十倍pump price可能跌二十個percent。
最後,果D prediction話氫可以平過電,係用依家電價同佢哋心目中十年後氫嘅價錢比。如果氫可以咁平,電力公司可以用氫發電買俾你,咁電價咪又平。而且有Economic of scale,電又無運輸成本,又無氣站租要交,咁氫可以平十倍,電又可以平五倍,永遠有差距。
氫真係算吧啦,日本都要攪電車啦。

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 Hippo 於 2022-1-24 15:17 編輯
我知氫生產主要是由化石源料(主要係石油)生產。所以氫只不過係另類化石燃料。依家氫pump price大約係$1.2/k ...
hetzer 發表於 2022-1-24 13:54

Ching 係唔係撈亂咗石油氣當氫氣?
氫係用水電解出來, 唔係喺地底 pump 出來的
車用充電係高壓DC可以同家居用電分得好開
氫平唔平得過電將來既事好難講, 不過電都有 power loss 輸電成本, 而且儲電既電池成本都好高

補返條link:
https://global.toyota/en/detail/17742728

TOP

依家間間廠都轉出鋰電車,以人類嘅劣根性,過多十年八載,鋰電池肯定會做成環境大災害。我敢肯定啲廠同車 ...
wct 發表於 2022-1-22 03:28


T 車人真係有 D 慳錢慳到一個點.
   
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news ... 1106_00822_001.html

TOP

工業用氫氣全要來自steam reforming. 電解產生嘅氫太貴,比例好少。上Wiki search吓steam reforming就找到。車廠D site廣告來的吧。

via HKEPC Reader for Android

TOP