順便提下, 外國自駕遊, 記得買齊保險.
大吉利士如果發生意外, 可大可小.

TOP

原帖由 bchiu 於 2008-12-5 14:34 發表

你揸慣大陸, 全世界都好斯文...

no, 我重未揸慣.... 如果揸慣我就唔會成日爆粗

TOP

原帖由 luckyyu2004 於 2008/12/3 06:57 PM 發表

錯~Most of these riced cars (a.k.a. rice rockets or rice burners) are imports; Honda Civics, Accords, Integras, CRXs, RSXs, Del Sols Mitsubishi Eclipses, Lancers, Subaru Imprezas, however there are s ...


重有加埋d 咩咩 改裝廠貼紙 / Logo 又可以大 50HP
見過 Toyota 貼左個 MUGEN ......Civic 貼左個 TRD  (WTH )

[ 本帖最後由 dom 於 2008-12-6 14:29 編輯 ]

TOP

原帖由 luckyyu2004 於 2008/12/3 07:05 PM 發表

真正去研究下先講啦~


美國車 其實我幾鍾意 Ford Focus 仔的
Ford 近年都改善左
GM 個d 嘛......算吧啦

TOP

原帖由 G544 於 2008/12/5 02:08 PM 發表


不過你識左0既話其實入加速線果下係好爽0既, 多數都係地板油去
發達國家0既車見到你打燈cut 線多數都自動自覺比你入, 係香港咁變態入左主線先可以地板油


唔一定 , 大城市既話  渣法同香港差唔多
LA / SF 個d

TOP

原帖由 ckkong97 於 2008/12/5 11:00 PM 發表


icy rain 最死... 我以前係toronto 開車, 試過一次4 way stop sign 前斜路落, 路面係雪, 下面係冰, 無brake, 四條呔一齊skid... 最後係過晒個stop sign 半架車先停倒... 仲要有架車係路另一邊stop sign 前, 個司機 ...


Icy Rain 同 路面有 black ice 最大鑊.......

TOP

原帖由 dom 於 2008-12-6 14:30 發表


美國車 其實我幾鍾意 Ford Focus 仔的
Ford 近年都改善左
GM 個d 嘛......算吧啦


講起Ford, 我鍾意歐洲款多過美國款.

TOP

honda, subaru...呢d廠唔算 "import" 啦!  全部北美有自己工廠

TOP

原帖由 dom 於 2008-12-6 02:30 PM 發表


美國車 其實我幾鍾意 Ford Focus 仔的
Ford 近年都改善左
GM 個d 嘛......算吧啦

GM,Ford都有好大改善~~
最差果個係chrysler

TOP

原帖由 highflyer 於 2008-12-6 04:00 PM 發表
honda, subaru...呢d廠唔算 "import" 啦!  全部北美有自己工廠

subaru,honda都係日本自己設計返,nissan,mitsubishi有車個外面根本係美國人設計~
350z係其中一部

[ 本帖最後由 luckyyu2004 於 2008-12-6 18:16 編輯 ]

TOP