billyyau 當前離線
進階會員
回覆 PPLd he is car owner? i I remain skeptical? He sought to discuss certain arguments. ... vagrantno13 發表於 2026-4-30 22:15
TOP
kanduki 當前離線
中國式PHEV還算可以,有快充兼電池普遍大少少 歐日式PHEV就真係無謂,第一冇快充,第二就算充滿電先得100 ... billyyau 發表於 2026-4-30 09:55
隔離帖有人話每日平均先行70km 配埋一般住宅啲200V甚至100V插蘇 歐日果啲電池配到100km咪啱啱夠唔累贅 ... kanduki 發表於 2026-5-1 08:55
住宅有得充電嘅話,點解要俾貴牌費買PHEV呢,買細電版純電動車不是更實際嗎? 中國PHEV係以電動車為本 ... billyyau 發表於 2026-5-1 09:22
買架祇夠做每日任務嘅短腿電池車 有乜突發遠征咁咪企咗向度? 中國啲混插車搞大電池嘅另一個 ... kanduki 發表於 2026-5-1 19:17
vagrantno13 當前在線
中級會員
chpyeung 當前離線
回覆 billyyau 點會有衝動為咗100公里而充電 <-- 係窮啊 ching 有咗PHEV 啲車主會因為充車平而成日充電 or 另一個極端覺得充完行得少唔充 結果揸車反而麻煩咗 alanwong912 發表於 2026-4-30 10:15
冇錯喇,只會出現你講呢兩個情況,問題係呢兩個情況都會令人後悔 覺得充電平而不停充電嘅,就會後悔點解唔買純電有多啲里程,phev又要換偈油保費又貴牌費 覺得充電煩而唔充嘅,就會後悔點解要俾額外錢之餘又慳唔到太多油,插頭組件同大電池都係成本嚟 billyyau 發表於 2026-4-30 11:08
你搭車算啦. 買得車的當然係要俾牌費, 做保養架啦. 純電車唔使換偈油就會平好多? 睇下冇一換一之後的廣告 ... chpyeung 發表於 2026-5-3 13:00