如果舊一代x-trail, parking brake 應該係腳制, 唔會睬唔盡, 如果有落到(同一定落到盡)唔應該流得咁快.  ...
mo9394 發表於 2022-12-18 10:21

腳制係可以踩唔盡,
先入P波去勾住波箱個齒就會令到佢唔知個腳制踩唔盡

TOP

前面都有人講左,P波只係輔助,
點解泊個車都咁多步驟做?
係安全問題,你唔明就講多都無謂,
一路講安全, ...
Matt_Leung 發表於 2022-12-19 10:42


咁不如反轉問,
skip走晒入N呢一步,對安全有乜影響???

小弟才疏,真心諗唔明。

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2022-12-19 18:34 編輯
咁不如反轉問,
skip走晒入N呢一步,對安全有乜影響???

小弟才疏,真心諗唔明。 ...
小馬馬 發表於 2022-12-19 16:58


因為食得比較實, 所以覺得有損耗, 所以覺得會易壞. 例如跟佢的好習慣, 渣部車, 一百年都唔會因為個鈎撞壞個波箱, 但如果你習慣唔好, 你廿年就會整壞架車, 所以你的做法係錯.

電子手制, p 波自動手制嗰D, 我就唔係好信廠方會設計到有先後分別, 淨係入左手制, 等司機慢放腳制, 等架車會移前半格之後先入P 喇

TOP

因為食得比較實, 所以覺得有損耗, 所以覺得會易壞. 例如跟佢的好習慣, 渣部車, 一百年都唔會因為個鈎撞壞 ...
mo9394 發表於 2022-12-19 18:29



P波或者一啲小巴同中小型貨車個手掣
由於唔係直接煞住車轆而係隔住差速器煞住驅動軸
極端情況下萬一有一邊車轆打滑的話
另一邊車轆亦能夠同對面作反方向轉動

啲電子手掣向機械構造上亦有唔同款式
接近傳統咁拉威也又有
好似批士咁擰螺絲牙將迫皮夾住迫碟嘅亦有
一啲車款份手冊 亦有提示如果停向好斜嘅地方
可以拉兩下掣去加強拉手掣嘅力量

TOP

咁不如反轉問,
skip走晒入N呢一步,對安全有乜影響???

小弟才疏,真心諗唔明。 ...
小馬馬 發表於 2022-12-19 16:58


前面一早講左,都話左你唔明就講多都無謂

TOP

咁不如反轉問,
skip走晒入N呢一步,對安全有乜影響???

小弟才疏,真心諗唔明。 ...
小馬馬 發表於 2022-12-19 16:58

首先前設係手制係主動鎖停架車唔溜前/後,p波係輔助/當手制失效時p先發揮作用既你同唔同意先?
如果唔係無得討倫落去
當你斜路,唔入n放腳brake你點知你個手制係咪拉實架車?
到最後可能係p拉實車而手制根本鬆既,咁根本做唔到兩個brake同時生效
我就唔信有幾多個係d波拉手制放腳brake試個手制拉得實架車

TOP

首先前設係手制係主動鎖停架車唔溜前/後,p波係輔助/當手制失效時p先發揮作用既你同唔同意先?
如果唔係無 ...
ttsssp 發表於 2022-12-20 10:26


p波係輔助/當手制失效時p先發揮作用既你同唔同意先  (唔同意)

TOP

我近年用過嘅車都係自動電子 Parking Brake, 唔到我拉實啲! 架車話事!

TOP

鬆左腳又點入到P波???
C9_1 發表於 2022-12-16 11:29



    我架車係入到的, P波去 R / N / D 先至要踩brake.

TOP

我近年用過嘅車都係自動電子 Parking Brake, 唔到我拉實啲! 架車話事!
NX 發表於 2022-12-20 13:37


咁已經同topic講緊既野無關
新車直頭熄車自動入p連入波問題都無
咁你黎討論乜?

TOP