本帖最後由 mo9394 於 2022-12-19 18:34 編輯
咁不如反轉問,
skip走晒入N呢一步,對安全有乜影響???
小弟才疏,真心諗唔明。 ...
小馬馬 發表於 2022-12-19 16:58 
因為食得比較實, 所以覺得有損耗, 所以覺得會易壞. 例如跟佢的好習慣, 渣部車, 一百年都唔會因為個鈎撞壞個波箱, 但如果你習慣唔好, 你廿年就會整壞架車, 所以你的做法係錯.
電子手制, p 波自動手制嗰D, 我就唔係好信廠方會設計到有先後分別, 淨係入左手制, 等司機慢放腳制, 等架車會移前半格之後先入P 喇 |