mt4money 當前離線
Banned
TOP
得得地 當前離線
進階會員
core2duo 當前離線
中級會員
回覆 core2duo 人地講緊大陸車聲稱行 500 vs 香港 d 用家話部車只行倒 200-300,你就玻璃心上身啦 ... killercheung 發表於 2021-12-26 01:50
funlog 當前離線
wct 當前離線
sbg 當前離線
t1174-3 當前離線
其實,點解香港冇代理引入大陸電動車?照計運輸成本都低啲,合乎環保。 ... wct 發表於 2021-12-29 15:28
blkbd5 當前離線
香港是有國產電動車呀, Model 3 已是,另外比亞迪都有,不只的士那一種,有 van 仔 ... t1174-3 發表於 2021-12-30 22:15
有其它電動車入過賣的,SUV,但香港市場太細,人人都令願買Tesla,點會博架內地牌子呢? 揸出街,實有人笑 ... blkbd5 發表於 2021-12-31 02:39