本帖最後由 mo9394 於 2021-8-20 14:57 編輯
聽你咁講部i20應該都ok
咁冷門應該好難唔去原廠保?
kennyleunghk 發表於 2021-8-20 14:44 
番原廠郁下手就萬幾兩萬.
所以話買舊D 的二手車, 車價都係幾萬, 日本雙田睇車價看似貴一兩萬但可以平D 出街整, 韓國車一計要維修時無咁方便就唔係咁抵.
韓國車新車, 廿零萬買到人地四十萬左右裝備, 同樣原廠保養維修咁去比較就抵. 抵唔抵係跟車價同設備去比例.
睇年份睇里數我覺得合理價. 佢保養無大問題, 求其搵個CF 睇下無大撞過的, 我覺得代步可以接受. (但我自己唔會買佢, 買韓國車會諗下買新車) |