本帖最後由 nkc1989hkjc 於 2021-2-24 21:45 編輯
有無覺得奇怪地,大家都覺得無錢就唔應該養車係無問題呢?
如果要照顧大家既共同權益,就應該個個都唔俾揸 ...
look 發表於 2021-2-24 20:58 
你呢個論點,係外國會係啱既人人平等,
但唔好忘記香港最最重點係, 地少人多
地少又何來好容易地規劃多D路出黎呢?起路出黎又要花幾多時間同成本呢?
跟住又會有人話有地點解唔起樓解決住屋問題, 走去起車路比班養車人士呢?
你講得啱公共交通的確要再完善,甚至政府補貼減費去引多D人由私家車轉公交,
不過政府作出呢第一步我認為冇錯,之後第二步就係道路收費.
地少人多,係養車呢方面就要適者生存,唔可能人人平等 |