arrychiu 當前在線
進階會員
會考慮買jazz/fit的人,唔會考慮Golf吧 我舊鄰居 當年 一個1.4 golf 一個1.4 jetta 全新車,三年 ... madebyp90 發表於 2021-2-25 02:28
TOP
madebyp90 當前離線
我托賴咁多架Golf都未大整過,以前係本田fans, 係大陸工作揸完Golf 4,返香港就買咗架5代, 揸到差唔多 ... arrychiu 發表於 2021-2-25 02:51
hokuen 當前離線
中級會員
約左2架ge6看下 預算有限先搞5萬 淨返3個用來做backup,保養等 Golf那些見唔少,但我公司近一年己有2架突然死 ... hokuen 發表於 2021-2-25 08:22
甚至乎有人同我講腳車用ge6都over左 用GD3先係無敵,依家GD呢個價揸返一年半載都唔會跌什麼,你租車都未得... ... hokuen 發表於 2021-2-25 14:18
又係黃色斬尾嗎? 算啦我覺得無論咩車都有機會咁樣 睇下你應唔應㗎啫 冇錯有啲係會安全啲,但係你又睇唔啱人 ... hokuen 發表於 2021-2-26 00:06
ckkong97 當前在線
間呎II 號
特級會員
唔係,前日有架黑色,係隧道入面炒 後面全摺 madebyp90 發表於 2021-2-26 00:14
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
又係黃色斬尾嗎? 算啦我覺得無論咩車都有機會咁樣 睇下你應唔應㗎啫 冇錯有啲係會安全啲,但係你又睇唔啱人 ... hokuen 發表於 2021-2-26 12:06 AM