會考慮買jazz/fit的人,唔會考慮Golf吧

我舊鄰居
當年
一個1.4 golf
一個1.4 jetta

全新車,三年 ...
madebyp90 發表於 2021-2-25 02:28


我托賴咁多架Golf都未大整過,以前係本田fans,
係大陸工作揸完Golf 4,返香港就買咗架5代,
揸到差唔多十萬公里換咗而家架7代,17年又買咗架二手12/13年6代,
差唔多行咗8萬公里,過年前攞咗去換架電車,
我架7代已經5年車,到而家完全無整過,淨係換損耗品。

TOP

我托賴咁多架Golf都未大整過,以前係本田fans,
係大陸工作揸完Golf 4,返香港就買咗架5代,
揸到差唔多 ...
arrychiu 發表於 2021-2-25 02:51



    我架Golf 5 gti死過好多野
天窗,冷氣泵,左門窗防夾,食偈油,後座冷氣一般
不過作為GT車,佢比同年Carmy好玩
一來平,二來跑得下

但係1.4波箱死腦係運氣,冇人可以包單

TOP

約左2架ge6看下
預算有限先搞5萬
淨返3個用來做backup,保養等
Golf那些見唔少,但我公司近一年己有2架突然死亡
去整又是波箱,怕了.....

TOP

約左2架ge6看下
預算有限先搞5萬
淨返3個用來做backup,保養等
Golf那些見唔少,但我公司近一年己有2架突然死 ...
hokuen 發表於 2021-2-25 08:22



    如果係Fun car,可以考慮棍波
腳車,就唔好煩了

TOP

甚至乎有人同我講腳車用ge6都over左
用GD3先係無敵,依家GD呢個價揸返一年半載都唔會跌什麼,你租車都未得......

TOP

甚至乎有人同我講腳車用ge6都over左
用GD3先係無敵,依家GD呢個價揸返一年半載都唔會跌什麼,你租車都未得... ...
hokuen 發表於 2021-2-25 14:18



    又要post摺車相
ps前幾日有新相

TOP

又係黃色斬尾嗎?
算啦我覺得無論咩車都有機會咁樣
睇下你應唔應㗎啫
冇錯有啲係會安全啲,但係你又睇唔啱人哋副引擎同食油,針冇兩頭利嘅

TOP

又係黃色斬尾嗎?
算啦我覺得無論咩車都有機會咁樣
睇下你應唔應㗎啫
冇錯有啲係會安全啲,但係你又睇唔啱人 ...
hokuen 發表於 2021-2-26 00:06

唔係,前日有架黑色,係隧道入面炒
後面全摺

TOP

唔係,前日有架黑色,係隧道入面炒
後面全摺
madebyp90 發表於 2021-2-26 00:14


呢單? 架黑色車唔似Jazz... 好似係Ford...
    https://www.hk01.com/%E7%AA%81%E ... &itm_medium=web

TOP

又係黃色斬尾嗎?
算啦我覺得無論咩車都有機會咁樣
睇下你應唔應㗎啫
冇錯有啲係會安全啲,但係你又睇唔啱人 ...
hokuen 發表於 2021-2-26 12:06 AM

應該話咩無尾私家車被三噸五噸撞過黎 都會咁
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20180301/mobile/bkn-20180301122820526-0301_00822_001.html

via HKEPC Reader for Android

TOP