kanduki 當前離線
進階會員
回覆 nigel 用ECO Mode EV mode 可以不理 中年失業 發表於 2024-6-24 16:08
TOP
devilbilly 當前離線
特級會員
wueddie 當前離線
0W20 會唔會太稀傷偈呀? chpyeung 發表於 2024-6-20 10:48
用ev mode 係提早令粒電收皮 nigel 發表於 2024-6-24 14:18
nigel 當前離線
n123 當前離線
中級會員
soccerism 當前離線
瘋田混能引擎與一般的完全不同的. 好似叫Atkinson cycle , 之前聽龍SIR 講呢種技術的引擎只會在最高 ... wueddie 發表於 2024-6-27 10:59