回覆  nigel


用ECO Mode
EV mode 可以不理
中年失業 發表於 2024-6-24 16:08



ECO mode係俾人連廿匹都用唔盡果陣
電池可以用盡循環深度去減少引擎出手次數

不過如果係當大機器咁催谷
等電池提早放乾先叫引擎出唻頂哂就已經太遲同無效率

TOP

想慳油的話,唔好用盡粒電,因為電池都係靠油去發電再叉電,效率比直接行油低
我通常起步加速到10km/h就踩深少少油門去行引擎
電池都有recharge cycle,成日用盡粒電,壽命都會短啲

TOP

0W20 會唔會太稀傷偈呀?
chpyeung 發表於 2024-6-20 10:48



    瘋田混能引擎與一般的完全不同的. 好似叫Atkinson cycle , 之前聽龍SIR 講呢種技術的引擎只會在最高效率時先運作. 所以一般來講引擎用稀的是正常的. 而車說明書都係要用呢隻.

利伸: 渣左CT3年.. 一直用0W20 . 又爽又慳.

TOP

用ev mode 係提早令粒電收皮
nigel 發表於 2024-6-24 14:18



    吾會啦.. 電腦會監測住... 同埋EV MODE 最好係用來塞車慢車時用.

TOP

我十幾年前已經揸Prius
Ev mode會用多左個charge cycle
Atkinson engine係thermal efficiency 高,但同cc 馬力低咗,而家已經用0w-10
之前安左個Mon插obd port, 可以睇battery soc, 佢係40-80%運作,engine crank用230a電流,滿電落斜路,佢用mg1 去消耗電力

TOP

試下check 埋O2 sensor, 好多時出問題令到油耗上升。

TOP

有沒換過大鈴?胎壓夠不夠?仲有常走高速對Hydrid 系無乜優勢

TOP

瘋田混能引擎與一般的完全不同的. 好似叫Atkinson cycle , 之前聽龍SIR 講呢種技術的引擎只會在最高 ...
wueddie 發表於 2024-6-27 10:59



    2015 Freed 最近換偈油都改用0W20, 牌子係RepXXX, 換左頭兩個星期真係爽, 14km/L 冇難度, 不過呢段爽期好快就就過, 唔係話跟住好差, 係感覺太明顯,

TOP