Mugen_C 當前離線
無 限 米 田 共
進階會員
原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-28 12:02 發表 4WD過灣應該易過FR
TOP
akwan 當前離線
Derek.C 當前離線
原帖由 Mugen_C 於 2009-1-3 03:08 發表 唔係 4WD若真係甩起上黎係成架打橫甩出去,FR油門角度控制得宜過彎同Handling係最好
dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
原帖由 *~ICE~* 於 29-12-2008 11:56 AM 發表 當然係22B先夠經典
原帖由 Derek.C 於 5-1-2009 07:25 AM 發表 類似咁樣 打橫咁甩 http://www.youtube.com/watch?v=JayIBKywTRA
FW3152 當前離線
Poor
特級會員
原帖由 dom 於 2009-1-5 12:32 發表 掃把佬 最經典既 22B 無而為繼 越出越唔惦 (個 Style)
*~ICE~* 當前離線
原帖由 dom 於 2009-1-5 12:32 PM 發表 掃把佬 最經典既 22B 無而為繼 越出越唔惦 (個 Style)
tofu 當前離線
Banned
SamLo仔 當前離線
衛蘭迷GTR-35
原帖由 tofu 於 2009-1-5 14:16 發表 Honda 真係咁唔掂? cut 咁多樣野
mclarenfung 當前離線
ACOUSTIC 先係皇道