原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-28 12:02 發表

4WD過灣應該易過FR

唔係 4WD若真係甩起上黎係成架打橫甩出去,FR油門角度控制得宜過彎同Handling係最好

TOP

4WD 衰多樣,,,極速

TOP

原帖由 Mugen_C 於 2009-1-3 03:08 發表

唔係 4WD若真係甩起上黎係成架打橫甩出去,FR油門角度控制得宜過彎同Handling係最好

類似咁樣 打橫咁甩
http://www.youtube.com/watch?v=JayIBKywTRA  

TOP

原帖由 *~ICE~* 於 29-12-2008 11:56 AM 發表

當然係22B先夠經典


掃把佬 最經典既 22B
無而為繼
越出越唔惦 (個 Style)

TOP

原帖由 Derek.C 於 5-1-2009 07:25 AM 發表

類似咁樣 打橫咁甩
http://www.youtube.com/watch?v=JayIBKywTRA  


我都試過咁渣

TOP

原帖由 dom 於 2009-1-5 12:32 發表


掃把佬 最經典既 22B
無而為繼
越出越唔惦 (個 Style)

s203幾靚仔

TOP

原帖由 dom 於 2009-1-5 12:32 PM 發表


掃把佬 最經典既 22B
無而為繼
越出越唔惦 (個 Style)

前排係馬頭圍見到一架泊係路邊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 tofu 於 2009-1-5 14:16 發表
Honda 真係咁唔掂?
cut 咁多樣野


Honda....好似唔多夠Toyota黎

TOP

今期BM 仲有0係日本試車D VIDEO WOR

TOP