提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

自駕遊最好都係同跨國大租車公司買全保, 每日都係多一二百港紙, 一旦出事之後你會覺得扺到爛. Local租車 ...
spl 發表於 2020-8-17 20:45



    台灣租車主要都係睇你想揸邊款車

和運 - Toyota
格上 - Nissan
Avis - Ford/VW

利申: 剩係租過Avis, 兩次Ford Kuga 一次 VW Sportsvan

TOP

買車 for training skill 1 year. Then, sell it out. Too expensive !

TOP

左右軚唔同要適應,加拿大開車又唔算難既,無車先大問題  

via HKEPC Reader for Android ...
ckkong97 發表於 2020-8-17 05:08 PM

珍呀 我自已都係加拿大BC牌 係香港渣又唔洗好耐適應
不過加拿大好係地大人口少 過左放工時間四圍都無車
渣得好自由
https://www.youtube.com/watch?v=ygaIK9k6z64&t=459s

TOP

珍呀 我自已都係加拿大BC牌 係香港渣又唔洗好耐適應
不過加拿大好係地大人口少 過左放工時間四圍都無車
渣 ...
lyh1993 發表於 2020-8-17 23:40

我記得落雪時試過非營業時間搵個商場戶外停車場試雪地急剎...成個停車場得我一架車

via HKEPC Reader for Android

TOP

明白了, 咁邊間學校學車好,現在有無得用持續進修基金學

TOP

明白了, 咁邊間學校學車好,現在有無得用持續進修基金學
kof2002 發表於 2020-8-18 02:15

鴨院 係中環工 放工專車去鴨脷洲學車 ,
考左先再諗乜乜所講既面感


我就冇錢冇時間, 十年幾年前 鴨駕一野pass

最後我係最平個個學車, 好多朋友咩咩天光記好呀 之魚似類肥一次等於鴨駕,又要book又要約。


考完之後雪左三五牌冇再揸車

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

學車之後 操下先雪個牌啦。。
個持續進修課程得啖笑
仲要pass兩個路試呀
唔好玩啦

TOP

學左先好. 我想當年學車都係因為果時份工有車牌人工多2000 先走去學..
點知學完PASS 佢就炒左我.. 之後我時隔左5年之後先買車.但一買左就好似
上左隱, 沒車吾得.一直養車換車玩到現在.

TOP