spl 當前離線
Banned
TOP
astrial 當前離線
進階會員
自駕遊最好都係同跨國大租車公司買全保, 每日都係多一二百港紙, 一旦出事之後你會覺得扺到爛. Local租車 ... spl 發表於 2020-8-17 20:45
七彩小生 當前離線
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
左右軚唔同要適應,加拿大開車又唔算難既,無車先大問題 via HKEPC Reader for Android ... ckkong97 發表於 2020-8-17 05:08 PM
ckkong97 當前在線
間呎II 號
特級會員
珍呀 我自已都係加拿大BC牌 係香港渣又唔洗好耐適應 不過加拿大好係地大人口少 過左放工時間四圍都無車 渣 ... lyh1993 發表於 2020-8-17 23:40
kof2002 當前離線
jazz2014 當前離線
明白了, 咁邊間學校學車好,現在有無得用持續進修基金學 kof2002 發表於 2020-8-18 02:15
CDman 當前離線
wueddie 當前離線