0kcal 當前離線
進階會員
馬3 棍,無錯嘅話全港得一部,喺車谷有人買左。 如你要買就要加埋bid 車手續費。 (唔知28 有無現成 ... wongja 發表於 2020-1-20 13:12
TOP
madebyp90 當前離線
最少要換皮,馬3 個原裝迫力真係唔係好掂 wongja 發表於 2020-1-20 08:47
kanduki 當前離線
日本車通病 得凌智叫好少少 madebyp90 發表於 2020-1-20 16:05
個人經驗的話 日產啲私家車個迫力頭段就接近貨van咁應啲囉 kanduki 發表於 2020-1-20 18:35
jazz2014 當前離線
asian_xl 當前離線
實頭 當前離線
如果swift唔買sport, 佢先係第一 實頭 發表於 2020-1-20 23:00
1300CC 抵玩? 睇下先... 0kcal 發表於 2020-1-21 00:32
日本車剎車唔好,唔關剎車系統事,喺嗰 brake booster (香港叫power鼓,台灣叫倍力器,大6叫大力鼓) 調較問 ... asian_xl 發表於 2020-1-20 22:36