如果大家都係na 1.5,Toyota唔會係細馬力果個

當年1.4 polo 75匹,人地echo 1.3都唔止啦.... ...
DGCNYO 發表於 2019-8-20 13:22



   想 當年嘛....都改晒啦  

你睇下現在先啦  入門 polo 都已經過百匹 仲有turbo 1千cc 油耗 4.7L / 100km 4碟剎車 有天窗..0-100km/h - 9秒幾  18 萬

乜田個個 最入門既 牛龜 1.5 NA CVT  最大馬力 100 匹左右 冇turbo 冇天窗 後仲要 鼓式剎車 15吋 鐵鈴 cop膠野上去 0-100 十幾秒  3~4個人上鈄同巴士一樣速度(可能仲慢過佢)   平一萬.  17 萬


唔好講維修保護呢D 新車包左

TOP

回覆  a.chan43


    Toyota真係貪佢平同無咁易壞,但馬力唔夠歐洲車大
tamtamjoho 發表於 2019-8-20 12:21



    係香港馬力大無用,都無咩大直路

TOP

係香港馬力大無用,都無咩大直路
fakeCandy 發表於 2019-8-21 11:34


香港平常揸馬力大係無咩用,最緊要扭力夠。

TOP

香港平常揸馬力大係無咩用,最緊要扭力夠。
arrychiu 發表於 2019-8-21 11:40

可唔可以講解下

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

以前出呢玩時、大部份係飛雞、WRX、EVO
宜家大部份係GTI、R、如果易壞就無人買、
只是有D人買乾7普通Golf當自己是GTI、R。。。
唔壞就怪

TOP

香港平常揸馬力大係無咩用,最緊要扭力夠。
arrychiu 發表於 2019-8-21 11:40

入門 polo 扭力應該大過‗田入門。。。無記錯的話

TOP

入門 polo 扭力應該大過‗田入門。。。無記錯的話
codyhlau 發表於 2019-8-21 13:30



    1.5 NA 1nzfe port inject 無碳屎. 無高壓油路.
定時換機油行廿年都唔壞....
(可惜CVT , 膠水箱會壞)

TOP

人地有Turbo,你囉NA比

D鬼都唔會咁比,仲要講,香港地未入過歐洲齋版車,人地可以冷氣都無..... ...
DGCNYO 發表於 2019-8-21 13:13



   我咪講左想當年囉
家陣都轉晒啦豐田先食古不化...

PS 最新NEWS H仔 架細7黎緊都由CVT 轉做DSG啦

CVT既牛龜 係真係 完全冇力

TOP

我咪講左想當年囉
家陣都轉晒啦豐田先食古不化...

PS 最新NEWS H仔 架細7黎緊都由CVT 轉做DSG啦

CV ...
jazz2014 發表於 2019-8-21 14:30

豐田個新cvt 咪俾番個1波你囉     

via HKEPC Reader for Android

TOP