留意下拖車多數拖咩車可知一二
pockchop 發表於 2019-5-16 11:20


have report?

TOP

have report?
nganshiu 發表於 2019-5-21 06:59 PM


no report, 但係有個笑話,真人真事...

話說有個親人喺英國買車,嗰度歐洲車同Toyota差唔多價錢,我同佢講你咁忙不如買Toyota唔好時時煩整車⋯佢聽我話買左架二手但重有保養嘅Yaris...

有日架車突然間死火,佢撻唔着架車,叫左拖車,個鬼同佢講佢好耐未拖過Toyota...
跟住同佢撻番着架車,原來我個親人驚得滯入左D波所以撻唔着架車

TOP

仲乜鬼香港民智家下同大陸睇齊
豐田係全球汽車質量管理老祖宗既常識都冇曬
人地大陸人亂黎至少還愛國,罪不至白痴

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

80萬車 怕油貴 笑人食油既

應就唔係車主啦

TOP

楂緊,無乜大問題,係個sunroof 有啲怪聲解決唔到。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

當年幾多買520i既人,就係講慳油佢地係好自信咁去討論

唔好講笑,家下買車班人買半百到就一百粒 ...
DGCNYO 發表於 2019-5-24 23:50

想慳油 真係玩1.5啦

揸住架80萬車 行3.5 v6na 想點慳油?

我就冇聽過揸法拉利用家..講唉油價又加啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

越有錢先越算死草丫!

我朋友做名車車行, 佢話班有錢佬買左架靚車從來未揸過, 一直擺係車房, 得個睇字
幾年後就會比車行sell 換架新款, 舊款佢地會換人Trade唔駛佢煩.
一上車睇個錶, 多數都唔會過3千公里!

平時99%時間都係揸返d 房車出街, 話慳油喎!
P.S.佢地以為$1.5一公里係慳油

TOP