DGCNYO 當前離線
Banned
TOP
yamasia 當前離線
非常道
中級會員
fkjohnny 當前離線
進階會員
我用車多數去玩 所以如果突然冇電都幾煩 見過有人係西貢半夜2 3 點bbq 完想拎車走 點知冇電 又冇的士經 ... jazz2014 發表於 2017-11-1 20:05
Oops 當前離線
『魚樂部』
特級會員
其實好多都怪 suv 就要高高但又想去搵d 其他牌子彈弓 想架車睇落底d av 車 明明7人車 一家大細 會換大鈴 b ... jazz2014 發表於 2017-11-2 08:10
絶對同意, 其實香港買SUV 不如買番7人車好過..... yiu1 發表於 2017-11-2 09:22
SUV以前用獨立底盤陣式車架,家下用一體化甚至細車車架放大佢 我睇唔到邊忽安全過MPV.... ... DGCNYO 發表於 2017-11-3 16:15
我唔理解差既意思係咩,SUV重心再高D,除左剎車前移更多俾你更有剎車感覺外,我睇唔到Brake弱既原因 ... DGCNYO 發表於 2017-11-3 16:14