Sacred 當前離線
進階會員
原帖由 *~ICE~* 於 29-12-2008 01:02 發表 4WD過灣應該易過FR
TOP
FW3152 當前離線
Poor
特級會員
原帖由 Sacred 於 2008-12-29 00:54 發表 帳面上姐 我唔信RB26DETT 又280ps (加個大turbo分分鐘過千匹)
原帖由 FW3152 於 29-12-2008 01:38 發表 當然,君子協定嘛 當然有車廠走罅啦 e.g. WRX S202
*~ICE~* 當前離線
原帖由 FW3152 於 2008-12-29 01:38 AM 發表 當然,君子協定嘛 當然有車廠走罅啦 e.g. WRX S202
cat_carzy 當前離線
原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-27 09:47 AM 發表 mitsubishi既代表應該係GTO
原帖由 cat_carzy 於 2008-12-30 12:25 AM 發表 係mitsubishi 3000GT
akwan 當前離線
原帖由 Sacred 於 2008-12-29 00:05 發表 唔係RX-7,NSX,GTO,Skyline GT-R,Supra嗎? (排名不分先後 )
原帖由 Sacred 於 2008-12-29 04:15 發表 Toyota GT-One算唔算? 3.6L twin turbo,>600ps
Derek.C 當前離線
原帖由 Sacred 於 2008-12-29 01:15 發表 4WD會有小小推頭(轉向不足) 出彎加速快(尤係其落雨果陣) FR就轉彎易好多,但係易甩尾 p.s.以上全部係打GT4 ge感覺
原帖由 Derek.C 於 2009-1-2 05:53 PM 發表 渣4wd過彎 會係少少推 推完左左少少甩 感覺好特別