原帖由 *~ICE~* 於 29-12-2008 01:02 發表

4WD過灣應該易過FR

4WD會有小小推頭(轉向不足)
出彎加速快(尤係其落雨果陣)

FR就轉彎易好多,但係易甩尾

p.s.以上全部係打GT4 ge感覺

TOP

原帖由 Sacred 於 2008-12-29 00:54 發表

帳面上姐
我唔信RB26DETT 又280ps
(加個大turbo分分鐘過千匹)

當然,君子協定嘛

當然有車廠走罅啦  e.g. WRX S202

TOP

原帖由 FW3152 於 29-12-2008 01:38 發表

當然,君子協定嘛

當然有車廠走罅啦  e.g. WRX S202

Toyota GT-One算唔算?
3.6L twin turbo,>600ps

TOP

原帖由 FW3152 於 2008-12-29 01:38 AM 發表

當然,君子協定嘛

當然有車廠走罅啦  e.g. WRX S202

當然係22B先夠經典

TOP

原帖由 *~ICE~* 於 2008-12-27 09:47 AM 發表

mitsubishi既代表應該係GTO

係mitsubishi 3000GT

TOP

原帖由 cat_carzy 於 2008-12-30 12:25 AM 發表

係mitsubishi 3000GT

外國同日本名稱問題

TOP

原帖由 Sacred 於 2008-12-29 00:05 發表

唔係RX-7,NSX,GTO,Skyline GT-R,Supra嗎?
(排名不分先後 )

日產代表是Z32

TOP

原帖由 Sacred 於 2008-12-29 04:15 發表

Toyota GT-One算唔算?
3.6L twin turbo,>600ps

日本無賣唔算

TOP

原帖由 Sacred 於 2008-12-29 01:15 發表

4WD會有小小推頭(轉向不足)
出彎加速快(尤係其落雨果陣)

FR就轉彎易好多,但係易甩尾

p.s.以上全部係打GT4 ge感覺

渣4wd過彎
會係少少推
推完左左少少甩

感覺好特別

TOP

原帖由 Derek.C 於 2009-1-2 05:53 PM 發表

渣4wd過彎
會係少少推
推完左左少少甩

感覺好特別

寧願要可以控制既甩,都好過不可控制既推

TOP