cktse 當前離線
進階會員
原帖由 sniperX 於 2008-12-7 11:02 AM 發表 呢句話曾於94年聽過,話過幾年1,2號牌分開考。
TOP
uzone02 當前離線
原帖由 sniperX 於 2008-12-7 11:02 發表 呢句話曾於94年聽過,話過幾年1,2號牌分開考。
(朗尼) 當前在線
小朋友 當前離線
中級會員
zaqxsw 當前離線
皇帝 當前離線
原帖由 zaqxsw 於 2008-12-13 12:49 發表 私家車要掛p牌都講左好多年....但一直都冇實行......
原帖由 皇帝 於 2008-12-14 02:12 AM 發表 好似出左憲報, 09年2月9日實施!
wokin 當前離線
原帖由 cktse 於 2008-12-14 07:58 發表 好似呢條link有寫, 不過我開唔到... http://www.gld.gov.hk/cgi-bin/gl ... =1&acurrentpage ...