回復 Kan.Ho

我而家北上入油,都係$0.7/km (大陸最近仲要減油價!) 完全唔洗諗換電車  ...
antonyhk 發表於 2024-8-17 10:45


住新界或經常上去的人真係贏, 上去有得揀用 92 油

TOP

本帖最後由 antonyhk 於 2024-8-22 12:15 編輯
住新界或經常上去的人真係贏, 上去有得揀用 92 油
Miipp 發表於 2024-8-22 09:59 AM


入92油多數係日本車,我揸歐洲車係入95,但都係HK$0.7/km左右 (計夏天已開冷氣),70L油缸,點俾油及開冷氣都完全唔肉痛

TOP

入92油多數係日本車,我揸歐洲車係入95,但都係HK$0.7/km左右 (計夏天已開冷氣),70L油缸,點俾油及問冷 ...
antonyhk 發表於 2024-8-22 12:06


有 95 都好過局入 98 超跑油

TOP

回覆 33# Miipp

根本說明書都寫到明入95就可以,係香港咁衰局你入98天價油!

TOP

回覆  Miipp

根本說明書都寫到明入95就可以,係香港咁衰局你入98天價油! ...
antonyhk 發表於 2024-8-22 12:15


最低能係油站有 2 個油缸,賣 2 款 98 油,香港賣汽油呢個笑話足夠 7 上火星

更攪笑係好多車主嫌棄「平」個款 98 超跑油唔夠好,比多個幾智商稅買唔估乜貓添加劑

TOP

回復 35 #Miipp

  

呢間謊言我用過95後,就已經破滅

TOP

十年前出果副P5VPS 壓縮比就已達到14

本帖最後由 kanduki 於 2024-8-25 13:12 編輯

回覆 36# antonyhk


香港曾經都賣過95電油
但會入嘅人太少跟住到而家都無再返賣

香港做油站 燃油本身佔經營成本唔多
就算捃最平嘅92電油 應該連每升$1都平唔到

TOP

回覆  antonyhk

香港曾經都賣過95電油
但會入嘅人太少跟住到而家都無再返賣

香港做油站 燃油本身佔經營成本唔多
就算捃最平嘅92電油 應該連每升$1都平唔到 ...
kanduki 發表於 2024-8-25 13:03


呢 d 資訊是但 google 就搵到,98 超跑油明顯貴好多

外地揸車人士來到香港油站,實笑到碌地,有 2 個汽油缸都唔賣 92/95 油,只賣 98 超跑油同另一款加左智商稅的 98 超跑油


1000073295.jpg

TOP

回復 37 #kanduki

你講緊香港有95油入既時候,油價幾錢?而家又幾錢?

TOP

俾你平多兩文又點?

回覆 39# antonyhk


如果賣95甚至92車主同油商可以雙贏的話
兩檔中字頭唻香港插旗果陣做咩都係跟返貝殼老虎大星星果啲大隊先?

TOP