Miipp 當前在線
特級會員
回復 Kan.Ho 我而家北上入油,都係$0.7/km (大陸最近仲要減油價!) 完全唔洗諗換電車 ... antonyhk 發表於 2024-8-17 10:45
TOP
antonyhk 當前離線
進階會員
住新界或經常上去的人真係贏, 上去有得揀用 92 油 Miipp 發表於 2024-8-22 09:59 AM
入92油多數係日本車,我揸歐洲車係入95,但都係HK$0.7/km左右 (計夏天已開冷氣),70L油缸,點俾油及問冷 ... antonyhk 發表於 2024-8-22 12:06
回覆 Miipp 根本說明書都寫到明入95就可以,係香港咁衰局你入98天價油! ... antonyhk 發表於 2024-8-22 12:15
kanduki 當前離線
回覆 antonyhk 香港曾經都賣過95電油 但會入嘅人太少跟住到而家都無再返賣 香港做油站 燃油本身佔經營成本唔多 就算捃最平嘅92電油 應該連每升$1都平唔到 ... kanduki 發表於 2024-8-25 13:03