本帖最後由 mo9394 於 2022-2-11 17:33 編輯
我2012 年湯架04 Fit 收左兩萬... 個尾凹晒....
一兩萬蚊既車.... 養既成本一定高過車價.... ...
ckkong97 發表於 2022-2-11 17:00 
十三四年車以上, 除非好有感情, 或者D JDM, 否則一定係換同款新幾年的車比較抵玩, 好過壞乜整乜. 明明數時間要換胎/電池 (四年/兩年呢D 好保守的時間), 連胎同電池都唔想換, 講唔定半年內湯唔湯車, 拖得就拖.
整車錢, 新款舊款都係一樣咁整, 一樣咁收人工.
例如換個散熱扇, 散熱穿左之類, 都係一樣價. 舊車舊到一年可能整兩三次, 同半舊車, 兩年整一次.
心態上, 要預左突然間開唔走部車的壓力, 真係無乜野就唔好搏. 行行下公路著engine 燈, 停車時又要check code, 見慣都係嗰D CODE, 無乜大問題就自己消code, 見新CODE 或者出得太密就抽時間去車房check , 車房又覆你話, 依家睇唔到有野, 再著燈先過黎喇, 老爺車係咁架喇, 整都唔想整, 預左開價出黎都未必肯俾. 部車咁舊, D 管道一定漏氣架咩, 好難跟晒, 要換好多野, 唔影響安全的, 用住先喇. |