5萬只夠買08前期型

乜Fit貴左咁多

TOP

回覆 31# rx78_nt-1
其實08 ge6叫40-45k左右
靚仔些已過50k.....

TOP

本帖最後由 wueddie 於 2021-2-23 16:40 編輯

GE8 同 尾期GE6 我都有試過車, 如果二者都係AT 我最後選了 GE6 CVT. 因為其實頭80KM 加速分別不太大... 但GE6 點都新D , 同埋佢個波箱好似醒目過GD3..

利申:前GD3 1500CC 車主, 現役GE6 1.3 CVT

同埋尾期GE6 原裝換16吋 行185 TIRE 都幾好灣.

TOP

真係理解唔到 我只係識1.5 cvt你點谷 都係咁


上裝睇下cvt個原理比你點改都係....cvt

一架supercar 60-150都係 2-3秒既事
唔好引人發笑

TOP

真係理解唔到 我只係識1.5 cvt你點谷 都係咁


上裝睇下cvt個原理比你點改都係....cvt

一架supercar 60-1 ...
jazz2014 發表於 2021-2-23 18:25


大陸有GK5 Cvt玩耐力賽
洗唔洗比link你see see

TOP

大陸有GK5 Cvt玩耐力賽
洗唔洗比link你see see
madebyp90 發表於 2021-2-24 04:57

不用啦


講緊5萬既fit. 腳車  大家都去講落場200匹有咩用


要改 改改nsx啦 下話

TOP

不用啦


講緊5萬既fit. 腳車  大家都去講落場200匹有咩用


要改 改改nsx啦 下話 ...
jazz2014 發表於 2021-2-24 09:02

下下開車出街當落場     

via HKEPC Reader for Android

TOP

大陸有GK5 Cvt玩耐力賽
洗唔洗比link你see see
madebyp90 發表於 2021-2-24 04:57


極速拍檔

TOP

不用啦


講緊5萬既fit. 腳車  大家都去講落場200匹有咩用


要改 改改nsx啦 下話 ...
jazz2014 發表於 2021-2-24 09:02


唔係200匹
係直接原裝cvt
加油冷就去玩

原裝cvt算粗生

TOP

回覆 33# wueddie
08 ge6 5AT怎看?
好似不錯

TOP