本帖最後由 poopies 於 2017-10-11 00:13 編輯
多謝樓主咁詳細分享。
Morning的價錢係抵玩,但我個人會覺得個brake太敏感, 過灣車身搖曳同埋尾箱真係好細 
我揸過部Morning VR7五日, 踩到上112部車都幾飄, 對比Polo有距離, 但各方面明顯比上一代大進步。
Morning MK2其實同Hyundai i10共用一個platform, 後者個樣老土好多,但操控上比Morning優勝。
btw 第三代Morning已經出左,鬼面罩統一用返Cee'd個種設計,GT白配紅幾好睇,但香港代理未必入 :/
我自己本身係2005 Morning (mk1)車主。
老實講, 當初部車買返黎狀況差到一個點。
上手我確定完全無保養:車廂非常污糟, 上一手有小朋友同BB, 後座同地板極多餅乾碎 / 尾門門掣唔work / 安全帶唔識縮 / 引擎無偈油, 偈油連油尺都掂唔到 / 四係胎都唔同牌子 / 手制完全失效。手掣收緊條cable都唔得, 拆尾轆先知, 原來其中一粒bolt根本斷左 + caliper變形。
最終我去劏車場搵料, 自己換左隻尾brake + 做返基本換油 + 換胎 + 所有剎車皮, 尾門只係需要WD-40, 安全帶亦只需要表面抹返油。除左呢d基本保養外, 所有電窗、電器(原裝車機有bluetooth)、冷氣正常。
當初買部車係因為我部Fiesta報銷, 而我返工必須要揸車, 巧合地鄰居有呢部Morning放係車房, 所以我用£150買左佢返黎。
當初以為只係用黎頂一個星期, 結果最終部車到宜家依然建在。
Morning真係地獄腳車王, 希望樓主部MK2都一樣長命
其實當知道部Fiesta要write off, 我一早已經換左新車。
部Morning太殘無辦法放二手, 我亦懶得劏, 所以黎緊想將佢改做project car  |