好多泥鬼亂黎
A君 發表於 2017-10-9 15:13

認同!
泥頭車仲好鍾意推到好近, 好多時連車頭玻璃都睇唔見

TOP

我有好多年駕車經驗,曾經有過日本,歐洲車,買過架Morning 齋版,俾太太練車,當年10萬有找,以車論價,好 ...
blkbd5 發表於 2017-10-9 16:17

多謝分享!
自己都覺得Morning仔真的不錯

TOP

上次同個FD揸架FIT仔去屯門電廠比D貨櫃佬推到大汗dup細汗

TOP

本帖最後由 poopies 於 2017-10-11 00:13 編輯

多謝樓主咁詳細分享。
Morning的價錢係抵玩,但我個人會覺得個brake太敏感, 過灣車身搖曳同埋尾箱真係好細
我揸過部Morning VR7五日, 踩到上112部車都幾飄, 對比Polo有距離, 但各方面明顯比上一代大進步。

Morning MK2其實同Hyundai i10共用一個platform, 後者個樣老土好多,但操控上比Morning優勝。
btw 第三代Morning已經出左,鬼面罩統一用返Cee'd個種設計,GT白配紅幾好睇,但香港代理未必入 :/

我自己本身係2005 Morning (mk1)車主。

老實講, 當初部車買返黎狀況差到一個點。
上手我確定完全無保養:車廂非常污糟, 上一手有小朋友同BB, 後座同地板極多餅乾碎 / 尾門門掣唔work / 安全帶唔識縮 / 引擎無偈油, 偈油連油尺都掂唔到 / 四係胎都唔同牌子 / 手制完全失效。手掣收緊條cable都唔得, 拆尾轆先知, 原來其中一粒bolt根本斷左 + caliper變形。

最終我去劏車場搵料, 自己換左隻尾brake + 做返基本換油 + 換胎 + 所有剎車皮, 尾門只係需要WD-40, 安全帶亦只需要表面抹返油。除左呢d基本保養外, 所有電窗、電器(原裝車機有bluetooth)、冷氣正常。

當初買部車係因為我部Fiesta報銷, 而我返工必須要揸車, 巧合地鄰居有呢部Morning放係車房, 所以我用£150買左佢返黎。

當初以為只係用黎頂一個星期, 結果最終部車到宜家依然建在。
Morning真係地獄腳車王, 希望樓主部MK2都一樣長命

其實當知道部Fiesta要write off, 我一早已經換左新車。
部Morning太殘無辦法放二手, 我亦懶得劏, 所以黎緊想將佢改做project car

TOP

上次同個FD揸架FIT仔去屯門電廠比D貨櫃佬推到大汗dup細汗
普羅 發表於 2017-10-9 23:21

去電廠d貨車仲癲,燈都唔睇照沖。

via HKEPC Reader for Android

TOP

關於入高速公路, 我經驗係車速要配合主線的行車速度, 咁會比較容易入到公路.
新手時, 主線行70km/h, 我好多時會keep 50km/h 睇定D先入, 但好多時到想入線, 主線後車已好近, 這樣反而危險.
但而家會早 D 睇定有冇車係主綫, 如果有足夠距離, 就會 Keep 住 70km/h 或更高速度入公路.
而如果主綫有車, 就收慢少少, 之後跟佢車尾, 好似正常 cut 綫咁出車, 除非後面仲有架車好貼咁跟住, 否則都會安全入到公路.

TOP

多謝樓主咁詳細分享。
Morning的價錢係抵玩,但我個人會覺得個brake太敏感埋, 過灣車身搖曳同尾箱真 ...
poopies 發表於 2017-10-9 23:50


咁都整得返, 高手喎   印象中你仲有架 Freed (我考慮過買呢款)

而家香港賣緊既 Morning 應該係第三代: http://www.kia.com/hk/showroom/JA_RHD.html
我之前都有考慮過, 但家有長者, 呢D細車好難上落, 所以放棄咗

TOP

William,
我見你架Morning應該系15寸軨?
我之前系14寸原裝165 Hankook軚,無改裝,所以,如果非必,都唔洗換闊軚,因為換闊軚會更用油,部車起步更慢,仲有,換軚記得唔好系代理換,佢無原裝軚貨,佢都系去街外搵其他俾你咋!
如果長用,換銥火咀

TOP

支持

TOP

多謝樓主咁詳細分享。
Morning的價錢係抵玩,但我個人會覺得個brake太敏感埋, 過灣車身搖曳同尾箱真 ...
poopies 發表於 2017-10-9 23:50

師兄真係厲害! DIY 精神值得嘉許
William,
我見你架Morning應該系15寸軨?
我之前系14寸原裝165 Hankook軚,無改裝,所以,如果非必,都唔 ...
blkbd5 發表於 2017-10-10 17:54

多謝師兄分享! 我嗰部係Sport版, 原廠跟咗15寸軨
宜家條呔其實都算好咬地, 點轉都未試過響呔

TOP