回復 15 #tunster

北上點會只係入油咁簡單

上去係超市及山姆入貨,成車滿咁返屋企,係香港工人姐姐自然買少好多嘢!

我唔係一般打工仔,可以閒日揸車上去,錯峰出行,唔使同人迫!

TOP

Nissan $5.9/km, Elgrand 3.5?
jimking332 發表於 2026-3-31 13:23



    Sorry not Elgrand.

TOP

回覆 18# ckkong97

加埋來回 100 公里嘅油錢未?

TOP

本帖最後由 ckkong97 於 2026-4-1 12:11 編輯
回覆  ckkong97

加埋來回 100 公里嘅油錢未?
tunster 發表於 2026-4-1 11:49

我都話兩個人搭港鐵126蚊去深圳夠晒俾來回油錢,自從港車北上,所有入油記綠都入落高德
入咗10727人仔,總共1452L,0.8人仔/km
100km咪80蚊人仔,92蚊港幣咋嘛
上個月加油價,都係0.9/km
100km 90人仔,103.5港幣

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 24# ckkong97

入咗10727人仔,總共1452L,0.8人仔/km
100km咪80蚊人仔,92蚊港幣咋嘛
上個月加油價,都係0.9/km
100km 90人仔,103.5港幣

哩個加返啲橋費上去, 變佐幾錢 /km?

TOP

回復 25 #tunster

其實條數好難計,因為揸車北上唔係只係入油,只係最後一站順便入埋。

上去飲飲食食,加埋買嘢平咗,係香港洗費自然又細咗,所以無論點計都係平過香港入油!

TOP

本帖最後由 ckkong97 於 2026-4-1 15:35 編輯
回覆  ckkong97

入咗10727人仔,總共1452L,0.8人仔/km
100km咪80蚊人仔,92蚊港幣咋嘛
上個月加油價,都 ...
tunster 發表於 2026-4-1 12:43

年半港車北上總共俾咗30.5次來回橋費,有四次半免費,用etc 有九五折,橋費總共8692.5人仔
再用excel計清楚,
淨油錢橋費,1.67 hkd/km
加埋大陸保險1.96 hkd/km
加埋來回油錢,原來要160km來回(實際上呢160km用油必定俾香港本地行市區少)
3.38hkd/km
我都話打和架啦
我架2.5純油車,正價香港入油都要3-4蚊/km 年半前有折,而家油價升咗咁多,唔計折就係而家油價)不過無得直接比,因為大陸行高速多,香港行市區多

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 tunster

其實條數好難計,因為揸車北上唔係只係入油,只係最後一站順便入埋。

上去飲飲食食,加埋買 ...
antonyhk 發表於 2026-4-1 13:35

油站洗車機15蚊(入夠260送洗車) vs 香港成100蚊都無得比啦
就咁計,一年橋費,入大陸油錢係差唔多香港入一年油既價錢
再唔係將油錢100蚊加埋入去條數
都係1.92港幣/km,都未掂到香港每公里既下限,我要3/km起,當然無得比香港90%市區vs 70-80%高速返大陸

via HKEPC Reader for Android

TOP

我假日車, 住屯門有自已車位. 唔係因為有港車北上就已經唔揸車啦.

TOP

我玩具車. 只係平時馬路不繁忙時段才會出車周圍去下. 影下相..
所以油價對我來講今個月都係比多幾十蚊. 扣除優惠... 之前約 17-18 蚊 1L , 現在就 20 蚊1L , 而架車油耗就 11-13KM/L ( 1600NA) 棍仔.
但上述的 (洗多左...我吾認為可以動搖我賣車的去向.. )
沒錯...係賣車..而不是換電車...因為電車我屋企人有用.有渣過...完全感覺係一部好實用的家電. 沒有其他了...

TOP