大昌應該入返部Yu7 賣$600K 咁佢部阿為達就去貨會好D
https://youtu.be/hbF9oLmvVMs?si=oSI_dOUNAr7uB-r7

TOP

540436612_758365700170901_6887425488672646418_n.jpg

大陸車要咁先係正路

TOP

見有華為又有長安搞,斷估唔會咁快玩完掛
fungfung87 發表於 2025-8-24 18:45



如果講品牌,avatr 三廠都大廠,長安仲岩岩升左做央企,唔洗驚佢執先 😂

TOP

長安呢個品牌都係心理關口上爭少少, 冇乜數據話佢唔好, 但俾我揀買車要俾到呢個價位,
我會傾向買廣汽, 吉利或BYD既產品.

TOP

回復 24 #soccerism

唔好傻啦,都唔好當大陸人唔識嘢,有時間上網查下大陸汽車銷售數據,BYD及吉利最好賣既車係幾萬至10幾萬既車款。

而家20幾至40幾萬,國產最賣得既只有問界、理想、小米及極氪,國際大牌既就係Tesla及BBA。

TOP

買國產車, 可以睇下初哥車評

TOP

買國產車, 可以睇下初哥車評
jakesinn 發表於 2025-8-27 17:10



    Youtube channel??

TOP

本帖最後由 jakesinn 於 2025-8-28 16:44 編輯

回覆 27# soccerism

係, 抖音都有, 廣東話, 幾好FEEL

TOP

呢部11我都好鍾意,無論外型內在我都覺得正不,過呢個價錢完全過唔到老虎果關,老虎話四十幾萬買個唔知咩牌子嘅車,喺啲friend面前又威唔到所以無緣…

不過亦都好老實,呢個價錢可以買部四驅Model Y有找…

TOP

呢部11我都好鍾意,無論外型內在我都覺得正不,過呢個價錢完全過唔到老虎果關,老虎話四十幾萬買個唔知咩牌 ...
truenobzr 發表於 2025-9-20 21:07


雖然我就好就好認同唔值得40萬買架avatr
但係錢係你自己搵既
你老婆有無得拎嚟又關你鬼事咩
師兄鍾意既就企硬去馬啦

TOP