rockie577 當前離線
進階會員
大陸車愈賣愈平, 增速一定快過叉電位好多 情況只會愈來愈差 jacktsui 發表於 2024-8-15 15:27
TOP
asian_xl 當前離線
jacktsui 當前離線
orz
到電車可以5分鐘充電行到800km, 我就會考慮買啦! 而家咪搞 antonyhk 發表於 2024-8-14 17:03
antonyhk 當前離線
架車叉到都無用, 供電能否SUPPORT到咁快係更大問題 jacktsui 發表於 2024-8-16 09:18 AM
madebyp90 當前離線
討論無價值,因為你無擁有過。繼續用充電慢理論養活油站或公共交通。 咩電都好,對駕駛者唔會有分別。我揸 ... asian_xl 發表於 2024-8-16 07:14
Kan.Ho 當前離線
我連標位都唔鍾意排, 如果要排標位會直接泊停車場 見到平日晚上商場差電都要排, 就冇晒買電車念頭:dizzy ... rockie577 發表於 2024-8-15 14:23
我諗依度啲人連HYBRID都未渣過,其實無你哋諗咁慳油,就算真喺慳到,車價牌費換油都無得慳。 ... asian_xl 發表於 2024-8-17 10:40