大陸車愈賣愈平, 增速一定快過叉電位好多
情況只會愈來愈差
jacktsui 發表於 2024-8-15 15:27


就算係tesla 都WIN 晒細車仔, model 3 rwd 20萬頭真係好吸引, 如果充電唔係問題

TOP

討論無價值,因為你無擁有過。繼續用充電慢理論養活油站或公共交通。

咩電都好,對駕駛者唔會有分別。我揸TESLA同BYD同BEN屎電車都喺咁,寧願講吓個Infotainment system邊間快仲好。

TOP

到電車可以5分鐘充電行到800km, 我就會考慮買啦!  

而家咪搞
antonyhk 發表於 2024-8-14 17:03


架車叉到都無用, 供電能否SUPPORT到咁快係更大問題

TOP

架車叉到都無用, 供電能否SUPPORT到咁快係更大問題
jacktsui 發表於 2024-8-16 09:18 AM


供電問題唔需要我哋操心,有充電技術,供電公司自然會去解決

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2024-8-16 11:21 編輯
討論無價值,因為你無擁有過。繼續用充電慢理論養活油站或公共交通。

咩電都好,對駕駛者唔會有分別。我揸 ...
asian_xl 發表於 2024-8-16 07:14



    當年model S行車質素比carmy/E/5低
只係run cost平

如果當日買70
全部用免費電
總洗費其實重係比carmy hybird貴

TOP

本帖最後由 asian_xl 於 2024-8-16 23:05 編輯

你講得啱

TOP

我連標位都唔鍾意排, 如果要排標位會直接泊停車場
見到平日晚上商場差電都要排, 就冇晒買電車念頭:dizzy ...
rockie577 發表於 2024-8-15 14:23

如果肯比錢叉電, 95% 唔會需要排

要比錢既話, 平既計返可能$0.5~0.6 一公里, 另外有人會話: 不如買hybird

如果屋企無叉電位, 的確電車係有D 煩惱

TOP

我諗依度啲人連HYBRID都未渣過,其實無你哋諗咁慳油,就算真喺慳到,車價牌費換油都無得慳。

TOP

回復 28 #Kan.Ho

我而家北上入油,都係$0.7/km (大陸最近仲要減油價!) 完全唔洗諗換電車

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2024-8-17 13:28 編輯
我諗依度啲人連HYBRID都未渣過,其實無你哋諗咁慳油,就算真喺慳到,車價牌費換油都無得慳。 ...
asian_xl 發表於 2024-8-17 10:40

喺日本揸咗6900km(3架toyota hybird,試埋prius5 2.0)
0度 1500cc
AV 80 1L/19
AV100 1L/17.9

20-30度
av80-100
地板油爬頭,都有1L/20-21

而純油其實做到av60 1L/16.6
超高速都仲有1L/14.4

問題在於香港稅收
一年1萬km內,油價cover唔到車價

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP