肥彭 當前離線
中級會員
TOP
chpyeung 當前離線
進階會員
小心買得太大個cam唔support... jda 發表於 2022-12-8 23:13
ckkong97 當前離線
間呎II 號
特級會員
等我試下插張新買的1TB 去部 HP 車CAM 試下十唔十卜先. chpyeung 發表於 2022-12-9 15:48
forecast 當前離線
初級會員
HP 寫最大256GB, 我插張512GB 落去係無問題,但張咭長期都係寫到2xx GB 就會Rotate 舊片洗左佢.... ... ckkong97 發表於 2022-12-9 16:34
題外話 Ching你用HP邊隻型號?Mini usb供電?同埋好唔好用? 我用緊隻七十邁A500s, 但宜家部機成日hang ... forecast 發表於 2022-12-10 17:19
原本係用F880x 因為長火, 一年內死左裡面粒鋰電, 上代理換無貨, 換左部新既F920x... 前後cam 一齊換因為F ... ckkong97 發表於 2022-12-10 17:52
Thanks ching 我見到你前面個回覆話你用隻HP C501黎長火,我上網見到隻盒好似有唔同settings校。ching你 ... forecast 發表於 2022-12-10 19:14
小馬馬 當前離線
長老會員
純粹俾大家參考。 當日幫我裝Cam個師傅話,Sandisk用落車cam度好多鑊氣, 咁多牌子型號最穩定係Samsung EVO Plus系列……… 人家大大話話裝過幾百部cam,點都有啲根據, 所以我自己最後都用EVO Plus 512GB。 小馬馬 發表於 2022-12-13 17:24