回覆 14# ununfoot

師兄都好敏捷, 不過換轉係我, 著返個嘢會好有成功感, 又唔使麻煩到人

TOP

回覆  ununfoot

師兄都好敏捷, 不過換轉係我, 著返個嘢會好有成功感, 又唔使麻煩到人 ...
pc5 發表於 2020-8-23 17:02

唔關敏唔敏捷事,自己架棍仔揸咗好多年,熟手熟腳啫,又咁啱夠位又安全,加上以前都推成功過,有d把握,所以先貪懶試咗推車先,如果唔掂再搭救車電

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

回覆 22# ununfoot
之前無野做試過係斜路玩 前後波都試過  只不過後波一定要停定先入  真係玩過做起上黎易好多
有時問人借電都唔係咁易 係停車場到本身都唔係咁多人  有時D電真係話死就死  始終PAN記真係穩陣
3年幾仲要成日著電開風機都無事  韓國電2年就收工

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

師兄好強壯!!我二十年前都推過,真係好攰...
atkatk002 發表於 2020-8-24 09:39

其實掂唔掂都係一分鐘之內就結束,所以唔會好攰,開始時overcome static friction要用力d,車郁咗之後就輕鬆好多,反而扭軑係一個挑戰(以前試過風油軑壞咗泊S位,雙手寃咗兩日),今次因為咁啱車頭對住一條大直路,唔駛點郁堂軑,否則我一定唔會推,就算無其他option要推都會揾人幫手

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

咁最後換左電未?

TOP

锂程应急启动电源磷酸铁锂汽车电瓶12V打火搭电亏电 帮电宝 便携

我有買呢隻看門口。仲可以駁返個煙頭,唔知駁cam可以影幾耐。

TOP

師兄真利害,我上次推車都係兩個人,一個揸一個推,上次死starter,如果死電我就出電池舖買舊新打的番去換,唔會選擇推車。

via HKEPC Reader for Android

TOP