街上看picnic 同舊款Wish 新舊情度差不多

但企理的picnic 還是有的
manman1998 發表於 2020-6-25 23:55


Wish 有兩代, 第一代就係03-09, 09-17 就第二代
剛剛就係Picnic 個年份

TOP

Picnic呢D車, 睇車果陣行得走得, 冷氣凍又無怪聲, 基本上都可以埋單
其實問題都只係整得有幾甘/密, 至少有得整~
尤其個牌子係豐田, 炒到成架車風琴咁, 大陣都鬈埋, D車房咁叻整豐田, 實有計整完好似新車咁還原返比你既XDD

揸得呢D車就唔好諗油耗, 肯肯定咬油過同偈同波箱差唔多車重既CAMRY
如果有人話行到$1.5, 我勸你心理準備係慳油極至少都要$1.8埋單, 行到$2或以上係等閒事, 咁你養果陣心理會平衡好多~

TOP

Picnic呢D車, 睇車果陣行得走得, 冷氣凍又無怪聲, 基本上都可以埋單
其實問題都只係整得有幾甘/密, 至少有 ...
stevechau 發表於 2020-6-26 09:09

撞爆頭唔整啦
換個架仲快

都係一至兩萬都搵到成架車

TOP

本帖最後由 rockie577 於 2020-6-26 09:44 編輯

睇picnic 唔睇埋 mazda 5? (spec 差唔多, 08後有5AT TIM), 有 slide door 上落都容易D
街上picnic  同第一代 mazda 5 而家都見唔少

TOP

Picnic呢D車, 睇車果陣行得走得, 冷氣凍又無怪聲, 基本上都可以埋單
其實問題都只係整得有幾甘/密, 至少有 ...
stevechau 發表於 2020-6-26 09:09

完全同意,啲人話點慳油,我就永遠做唔倒,一問佢地住邊同行邊度多,新界西北/新界北出九龍,即刻無野講,我淨係沙田區內同九龍區永遠做唔倒果個數,唔會長行高速二十分鐘以上,油耗點都會高,除非係hybrid

via HKEPC Reader for Android

TOP

完全同意,啲人話點慳油,我就永遠做唔倒,一問佢地住邊同行邊度多,新界西北/新界北出九龍,即刻無野講 ...
ckkong97 發表於 2020-6-26 09:43


咪係
我同一架車都可以差一倍,最慳試過13.Xkm/l,最大食試過6.Xkm/l。

TOP

同期仲有Voxy/Noah

用CVT講慳油點都好過4AT

TOP

Wish 細架過Picnic
Wish 內籠似Corolla
Picnic 內籠似Camry
兩級車黎既...
ckkong97 發表於 2020-6-25 11:13 PM

改觀睇個size差唔多

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

你覺得台灣的士好型?     

via HKEPC Reader for Android
garylor 發表於 2020-6-25 08:18 PM

台灣乜車都係的士咁咪乜車都唔買得

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

同期仲有Voxy/Noah

用CVT講慳油點都好過4AT
astrial 發表於 2020-6-26 10:16 AM

仲有ISIS可以睇

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP