ckkong97 當前在線
間呎II 號
特級會員
街上看picnic 同舊款Wish 新舊情度差不多 但企理的picnic 還是有的 manman1998 發表於 2020-6-25 23:55
TOP
stevechau 當前離線
中級會員
jazz2014 當前離線
進階會員
Picnic呢D車, 睇車果陣行得走得, 冷氣凍又無怪聲, 基本上都可以埋單 其實問題都只係整得有幾甘/密, 至少有 ... stevechau 發表於 2020-6-26 09:09
rockie577 當前離線
arrychiu 當前在線
完全同意,啲人話點慳油,我就永遠做唔倒,一問佢地住邊同行邊度多,新界西北/新界北出九龍,即刻無野講 ... ckkong97 發表於 2020-6-26 09:43
astrial 當前離線
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
Wish 細架過Picnic Wish 內籠似Corolla Picnic 內籠似Camry 兩級車黎既... ckkong97 發表於 2020-6-25 11:13 PM
你覺得台灣的士好型? via HKEPC Reader for Android garylor 發表於 2020-6-25 08:18 PM
同期仲有Voxy/Noah 用CVT講慳油點都好過4AT astrial 發表於 2020-6-26 10:16 AM