提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我亂噏啲乜嘢
1200cc拉部Note就合理
1200cc拉部Serena要幾多轉先keep到160先
雖然向香港揸架 ...
kanduki 發表於 2020-3-31 23:04

不如你睇清楚 epower 係咩先啦

1200cc 拉架7人車 我諗你真係冇做功課

TOP

TOP

我響日本東京->輕井澤, 全程行百六, 去到尾行左3xxK ...
小零 發表於 2020-3-31 09:05 PM






無你咁勇敢
上次名古屋<>伊勢<>熊野 ~1000km
高速 120-140kmh之間遊走

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今代最大賣點其實係佢個epower系統,用引擎發電,之後再行電動摩打,個扭力會比起同級個幾架大,個1200cc主要都係用黎發電,可以keep係最有效既轉數去發電,咁油秏都會比較好

TOP

我都踩到部車著晒燈先去入油係行到1000km,
都係日常使用,70% city 30% highway,仲有開冷氣添,你可以參考下

TOP

呢部epower其實佢揸落去個起步,加速呀都好似電動車咁,,因為佢係用摩打去帶動成部車,所以會同其他牌子既hybrid系統有好大分別

TOP

呢部epower其實佢揸落去個起步,加速呀都好似電動車咁,,因為佢係用摩打去帶動成部車,所以會同其他牌子既hybr ...
muimui84 發表於 2020-4-1 12:10

那麼特別壞左有無車房整到

via HKEPC Reader for Android

TOP

我都踩到部車著晒燈先去入油係行到1000km,
都係日常使用,70% city 30% highway,仲有開冷氣添,你可以參考下  ...
muimui84 發表於 2020-4-1 12:07



    1 tank how much?

TOP