arrychiu 當前離線
進階會員
冇錯...全部系D葡萄L... 佢地仲會吹到雙田無敵唔使整 Andysland 發表於 2019-5-15 10:28
TOP
DGCNYO 當前離線
Banned
cacacaca 當前離線
中級會員
yamasia 當前離線
非常道
asian_xl 當前離線
HelloOcean 當前離線
maymaypat 當前離線
d人夠話豐田耐用啦! 我屋企用過AIphard10系到30系未又整到PK 代代都壞波箱,比DSG波箱更唔耐用 反而部老爺E5 ... fox1114 發表於 2019-5-15 09:19 AM
mo9394 當前離線
特級會員
Hidekii 當前離線
福士 audi 1.8T. 2.0T 車款經常壞水泵.水膽.生氣批.下下整最少3K.. 尤其系個水泵.換完行3-4年又再開始爆殼 ... cacacaca 發表於 2019-5-15 21:01