無端端點解行100要落3波?

TOP

無端端點解行100要落3波?
brx 發表於 2019-5-1 07:37



    焗下佢 鬼殺咁嘈 自覺勁D 掛

TOP

無端端點解行100要落3波?
brx 發表於 2019-5-1 07:37



    再比油果下既聲同個感覺

TOP

回覆 1# ericshum07

會嘈
cla 的power band?
https://shop.amrperformance.com/ ... -turbo-makes-100hp/

    短時間無大問題, 長期高轉損耗高D和浪費汽油.

TOP

咁得意新車會限左?

咁如果我一直唔返去咪攪笑

比ref我 等我下次換新車做過測試都好 ...
jazz2014 發表於 2019-4-30 18:52


一般人買新車點會唔返廠保養。

TOP

回覆 25# arrychiu


    佢係有點攪笑的

TOP

點解成日都好多人想咁

明明行緊車 都唔快但死都唔轉左波 慢行好似show野咁 係旺角後街最多 ...
jazz2014 發表於 2019-4-30 07:38



    dsg? dct?

TOP

如果前面有危險,

100KM要唔要轉波定直接break?!

TOP

焗下佢 鬼殺咁嘈 自覺勁D 掛
killer_queen 發表於 2019-5-1 09:24


唔係想咁架師兄,純粹想知自己部車會比到咩野出黎,我都好怕氣喉聲嘈到人果d,行市區我唔會夾硬底個波整d聲出黎,加上我架車只係cla250,冇改過,冇咩聲

TOP

如果前面有危險,

100KM要唔要轉波定直接break?!
掃馬想機 發表於 2019-5-1 11:27


正常一個人反應無可能比你仲係度諗用咩方法減速, 第一時間你個腦應該會叫你踏迫力著ABS

TOP