如果唔介紹所morning個樣,新車價都幾吸引,又唔使煩2手車買賣,

之前VW polo好似都做過12萬....

TOP

引擎 vs 波箱, 比個叻你

你係咪想講4AT
yjfoeg 發表於 2017-10-9 08:32


   對4at。多q謝你叻

TOP

先多謝大家支持先


非也,行屯公和青嶼幹線即使行慢線都經常被泥頭車或貨車推


我本身係 ...
Wailamtam 發表於 2017-10-8 23:36

屯公d大貨車都唔慢,要小心d

via HKEPC Reader for Android

TOP

很有心的經驗分享..

TOP

基本上sales 會幫手搞曬,記憶中當時程序:
1. 去陳列室試車
2. 決定後去陳列室落訂和簽文件
3. 幾日後會確 ...
Wailamtam 發表於 2017-10-8 23:58


謝回覆

由落訂至收車等左幾耐?

TOP

屯公d大貨車都唔慢,要小心d

via HKEPC Reader for Android
蔥頭 發表於 9/10/2017 10:37


好多泥鬼亂黎

TOP

我有好多年駕車經驗,曾經有過日本,歐洲車,買過架Morning 齋版,俾太太練車,當年10萬有找,以車論價,好低用,至於升級版,個人覺得完全唔值,

無敵價,行車,操控唔差,細車計,內寵空間算合格 (polo超細,Jazz較大),坐4人都上到140km,4年無壞過,代理檢查平,代步計,超低揸,

12xxcc ,4AT,無乜力,開冷氣就更...,我自己就盡量唔開冷氣,細車計唔算慳油,同Jazz差幾遠,設備同做工,比日車差一皮,始終平一大折,所以無乜二手價,

另外,Kia有個好處,大陸有產,所以,可以淘零件,
我成套原裝kia合金軨,大陸買,自己拎落香港,連裝工,二千有找,
車尾天線,香港原廠$320,淘寶買羊30

TOP

感謝大大用心寫咁多字分享感受
考左個版年幾都無用過 最近都計緊數有冇能力出車..

TOP

本帖最後由 jwong852 於 2017-10-9 21:46 編輯

#1 最後張相, 果度係富地路, 頌皇台再上.

新牌又好, 舊牌又好, 轉線前記得打燈.
唔打燈就CUT線, 係好黑人憎的司機.

無牌駕駛(未學過駕駛), 或醉酒駕駛行唔到直線, 先至唔識打燈.

TOP

謝回覆

由落訂至收車等左幾耐?
遊客 發表於 2017-10-9 14:33

架車本身有現貨, 大約等咗半個月到

TOP