本帖最後由 fire284a 於 2012-9-12 22:27 編輯
我又係好頭痕...
換架Camry 價錢o岩, 設備正, 加速快, 但架車大過頭, 泊車真係幾煩...
搵架新D 年份既車 ...
ckkong97 發表於 2012-9-12 22:05 
我自己就睇左幾架(雖然架車買左無幾耐 ,但開始發覺滿足唔到我…)
Jazz After 08, Golf / Golf GTi 06-07, Swift 1.6 After 07, Mark X 06-07, Wish 1.8 03-05,
其實耐用又靚仔細細架真係Jazz唔錯,只係2手價錢貴左少少, 由於我渣緊02力水真係比較差,唔知09既馬力滿唔滿足到我。
Golf GTi 會係心水之選,馬力同空間都唔錯,option又多,只係比較擔心DSG問題同維修… 要花好多時間去搵架好車
Swift 1.6 就係見佢又靚仔又細架,馬力又夠~ 都係心水之一
諗諗下又想大d,等屋企人坐得舒服~ 就Mark X,舒適度滿分,但聽聞車重力水麻麻,2手價極貴…
Wish 1.8,係因為坐過朋友果架覺得當5人車咁用都幾正,同埋都幾省油咁…$1.2-1.4,力手唔錯都幾實用同靚~
2手價都可以接受,只係中坐就無獨立冷氣,會焗少少~
結果都係咩都揀唔到,叫自己都係揀返jazz,但係又擔心馬力… |