原帖由 rabi 於 2008-12-3 13:05 發表


個人主觀地認為:

  • 出入旺角、銅鑼灣、等等全港最混亂的交通地點都可以從容應付
  • 駕駛經驗豐富的危機預感,例如:有大型巴士在你面前停站,如果你選擇爬頭,你要預算有人突然在車頭橫過馬路,而這些人唔望兩邊而衝出來的
    ...

  • 加多樣: 要識睇交通燈係咩類型, 例如日本係有感應式, 架車停唔準就永世唔會轉綠燈 (或者可以出術落車按行人過路燈). 又例如好多國家都有行人同車同時綠燈0既班馬線, 轉彎進入呢d 地方果陣一定要慢

    TOP

    原帖由 rabi 於 2008-12-3 12:18 發表


    剛遊北海道回來無耐......

    日本自駕遊好玩,完全係 GPS 的功勞,但她的公路網不太好,休息位太少又收費高,行 local 又慢到想死,但比較搭 JR 每人 13000 YEN 住返網走同札幌,都係渣車算,順道遊道東三湖、層雲峽、十勝川爽好多又唔使理班次問題。

    我係首次用 GPS 的初心用家,請問其他國家都有嗎?如果有,係咪好似日本果類咁易用呢?

    晌日本, 愈local 0既地方渣車愈著數.
    行下面一定比highway 起碼慢一半, 但北海道除左hakodate. sapporo 同 asahigawa 之間以外反而唔會相差太多.
    其他地方就另計

    TOP

    原帖由 rabi 於 2008-12-3 11:18 發表


    剛遊北海道回來無耐......

    日本自駕遊好玩,完全係 GPS 的功勞,但她的公路網不太好,休息位太少又收費高,行 local 又慢到想死,但比較搭 JR 每人 13000 YEN 住返網走同札幌,都係渣車算,順道遊道東三湖、層雲峽、十勝川爽好多又唔使理班次問題。

    我係首次用 GPS 的初心用家,請問其他國家都有嗎?如果有,係咪好似日本果類咁易用呢?

    I can't ensure you that you can't find better SatNav compare with JP. JP's SatNav have 3-D layout, telephone search, etc. All of these features are not available in Garmin/TomTom/Route66.

    Btw, roadtrip is the ultimate travel experience that you can't find when using public transport system. Compare the cost between car rental and public transport is non-sense.

    TOP

    原帖由 da87 於 2008/12/3 03:45 AM 發表
    美國d highway我唔係幾敢渣
    d車貼到拖卡咁, 稍為預多d位就即刻比人攝
    好似佢地咁貼又睇唔通條路, 好冇安全感


    我新牌仔 個陣渣車出 Seattle , WA
    初頭都驚驚地 的 , 不過點都要膽大D  跟翻大城市渣法
    無事

    渣下渣下就慣左架啦
    我反而唔敢係香港渣車 , 尤其係紅隧過海
    狼過 Seattle N 倍

    TOP

    原帖由 luckyyu2004 於 2008/12/3 07:13 AM 發表

    你所講ge完全唔係事實~


    美國 不知幾好渣  
    大部份情況係 , 路闊 又直 好鬼好渣就真

    TOP

    原帖由 rabi 於 2008-12-3 12:05 發表


    個人主觀地認為:

  • 出入旺角、銅鑼灣、等等全港最混亂的交通地點都可以從容應付
  • 駕駛經驗豐富的危機預感,例如:有大型巴士在你面前停站,如果你選擇爬頭,你要預算有人突然在車頭橫過馬路,而這些人唔望兩邊而衝出來的
    ...


  • 其實係大城市係唔係會安全些少? 我得幾年牌, 又想享受下自駕遊
    又怕係外地出事 , 以上有d 我都ok, 咁係唔係冇咁好

    TOP

    原帖由 rabi 於 2008/12/3 08:44 AM 發表


    在北美我有 9000 公哩駕駛記錄(算係少),行慣香港的高速公路,去到這些很直的公路好自由自在,一眼睇晒,平均時速 125km/hr 都唔會覺得很快,他們好少有香港人的進取型駕駛模式,多數係巡航式 mode(固定 set 100km/hr),而我則喜歡手 ...


    LA , CA <=> >  Las Vegas , NV 個段路 ,  臨上大斜路之前真係要係 Gas Station check 下架車先好行
    夏天如果中途壞車 真係幾大鑊  

    TOP

    原帖由 platinum 於 2008/12/3 09:07 AM 發表

    美國的路真的很好.. 試過開185KM/h 先覺得有少少快 (我係hk 好少過90KM/h)
    不過好悶

    係美國要以和為貴. 動口不動手(槍)


    老美.......試過係條 Freeway 上到 100 MPH
    因為太直了 .....又無車 , 越渣越快真係癡線 , 不過都係只此一次
    通常都係安全車速 + 5 ~ 10 MPH 駕駛

    [ 本帖最後由 dom 於 2008-12-3 16:13 編輯 ]

    TOP

    原帖由 dom 於 2008-12-3 16:09 發表
    LA , CA  >  Las Vegas , NV 個段路 ,  臨上大斜路之前真係要係 Gas Station check 下架車先好行
    夏天如果中途壞車 真係幾大鑊  


    我就係知長上斜加長落斜,這個我有做足,不過無帶烏蠅鏡,被太陽射眼好痛苦,要成日休息,話晒 5hr 車程。

    哥伯文、大王蜂先勁,大水霸去 LA 幾分鐘就得,超音速都未必得。

    TOP

    原帖由 dom 於 2008-12-3 04:09 PM 發表


    LA , CA  >  Las Vegas , NV 個段路 ,  臨上大斜路之前真係要係 Gas Station check 下架車先好行
    夏天如果中途壞車 真係幾大鑊  

    上個月ge事,呀媽個fd車佢去Vegas玩,部車係酒店停車場一關engine條bell就break左

    TOP